@Seneka mam ją 16 lat więc stan oceniam na dobry+ były jakieś tam wycieki, trochę zaniedbany środek ale porobiłem wszystko wraz z regeneracją skrzyni, rozrząd etc. powymieniałem kilka elementów napędu, jakieś oslony, doczyściłem wszystko, pouzupełnialem jak był jakiś brak spinki czy śrubka inna niż oryginał. Założyłem soczewki 3" z bixenonem, nowe klosze, żarniki, oświetlenie led w środku.
To tylko część co pamiętam, mam zapisane wszystko wraz z kosztami.
Wszystkie części starałem się montować jak najlepsze, co dostałem to z salonu (mam duże zniżki z racji pracy w branży), duża część np. Nowy zderzak przód zamawiany z niemiec ze strony dla klasyków audi tradition (koszt 400eu, swój stary zamiennik sprzedałem za 650zł).
Auto całe w oryginalnym lakierze teraz delikatnie zmieniam odcień też na czarny ale z palety Audi S5 , bo jest żywszy i bardzo go odświeży (foto z miernikiem ori lakieru jak coś to mam).
Robię to bo wyjdzie mnie taniej niż oklejanie (koszt oklejania 6500 zł) i efekt będzie trwalszy.
Po lakierowaniu zabezpieczam jedynie front folią bezbarwną.
W planach mam jeszcze wizytę na odświeżanie tapicerki skórzanej metodami garbarskimi, a nie tylko natryskiem bo to będzie praktycznie jak nowe wyglądało.
Obstawiam, że na przełomie marca/kwietnia powinno być już gotowe