Wiecie, że ten projekt się zaczął w 2018? Po zrobieniu teasera w 2019 chyba wszystko zaczęli od nowa bo ani troche go nie przypomina, ale to wciąż sporo czasu a to na poziomie technicznym wygląda jakby kilku ziomków sobie dłubało w unrealu po robocie.

Tekstury są ładne, ale już ich zachowanie wygląda amatorska. Trawa faluje jak woda, nawet jak npc macha mieczem to wokół niego tak to wygląda.


Nie wiem dlaczego wszystkie postacie biegają pod kątem 45 stopni. Może im się pomyliło z Naruto, nie wiem.


AI potworów wygląda tu tak, że jak wejdziesz na skałe(nawet małą na którą by cię dosięgnęły z melee) to pathfinding u nich przestaje działać i stoją w bezruchu aż zejdziesz xD


Próbowałem znaleźć jakieś informacje o tym studiu ale poza infromacji o ich powstaniu z oddziału thq nordic zupełnie nic nie widzę. No i że ich szef może się pochwalić pracą przy Arcani.


Nie mam pojęcia co oni robią, po co oni wypuszczają demo w takim stanie? Pół roku temu oglądałem jakiś pokaz i wyglądało to identycznie i mówili, że to stary build pokazują i już sporo problemów rozwiązanych.


#gothic

Komentarze (2)

ErwinoRommelo

Nie dalo sie tak w statym gothicu bugowqc mobow, pamietam ze orki tak bilem ze wchodzilem na cos I z ranged broni walilem

ZohanTSW

1. Teaser w całości poleciał do śmietnika

2. To jest to samo demo które dawno temu było udostępnione dziennikarzom etc żeby mogli zrobić recenzje. To samo demo było potem dostępne na targach. To samo demo udostępnili teraz dla wszystkich.


Nie wiadomo w jakim stanie jest aktualnie ta gra. Wiadomo tyle ile udostępniają screenów i filmików, a bardzo skąpią przy tym.

No i w sumie bardzo dobrze, bo według mnie demko pokazuje że zespół potrafi wyciągnąć ducha Gothica, ale jest od cholery malkontentów którzy by chcieli by nic się nie zmieniło od 2001, ale jednocześnie żeby była godna tytułu AAA z 2025. A budżet na to jest jak na grę drugiej kategorii

Zaloguj się aby komentować