Unia proponuje ograniczenie emisji dwutlenku węgla przez samochody ciężarowe o 90% do 2040 roku, natomiast miejskie autobusy mają od 2030 go nie emitować wcale.
#wiadomosciswiat #klimat #uniaeuropejska
Unia proponuje ograniczenie emisji dwutlenku węgla przez samochody ciężarowe o 90% do 2040 roku, natomiast miejskie autobusy mają od 2030 go nie emitować wcale.
#wiadomosciswiat #klimat #uniaeuropejska
Po⁎⁎⁎⁎ni, no po⁎⁎⁎⁎ni.
@schweppess takie ktore stoją w miejscu nie emitują.
plebs może pojechac rowerem, zresztą i tak nie będzie mial po co
@schweppess Może niedługo zaproponują redukcję ludności, albo chociaż przydział narodzin.
To jest debilne. I nie, jestem za postępem. Ale postęp oznacza NAJPIERW powstanie nowej technologii, promocję jej i dopiero wtedy rozpowszechnianie.
Tu bez technologii, bo elektryki to ślepa uliczka, próbuje się zakazywać by wymusić postęp. A co jak nic nie wymyślą?
Jużlepiej byłoby używać karoserii spalinowych aut do przeróbki na elektryki, nikt mi nie powie, że produkcja wielkiego Mercedresa z milionem LEDów w środku i na zewnątrz jest ekologiczniejsza niż wrzucenie elektryki do starego Volvo czy nawet Punto - o tym w motodzienniku mówił choćby Jacek Balkan.
Osobiście uważam, że trzeba iść w hybrydy i wodór. Zwłaszcza wodór. Można tankować szybko, jest go pełno i jest czysty. A to, że drogo? Obecnie tak, a w masowej skali? Już przy dzisiejszych technologiach byłoby taniej w skali kraju. I to właśnie od ciężarówek i autobusów wodór powinien startować - regularne postoje w zajezdniach, możliwość budowy zbiorników do tankowania bezpośrednio tam, serwis i kontrole codziennie. Ale po co, lepiej zakazać.
Zaloguj się aby komentować