Szok i niedowierzanie, że ludzie z Chin, Japonii, USA, UK, Francji, Hiszpanii chcą lądować w Warszawie czy Krakowie. A nie na przykład w takim Radomiu. Przecież jak Polacy lecą za granicę to nie chcą lądować w Londynie, Manchesterze, Madrycie, Berlinie czy Hamburgu tylko 100-150 km dalej w ich "Radomiach". Tak to jest jak za poważne inwestycje i tematy, która chce antagonizować elektorat z "Krakówkiem" czy "Warszawką". A poseł z regionu chce pokazać, że w jego Liliputach Dolnych też może być prestiżowo. Przynajmniej pracownicy mają spokojną pracę


https://businessinsider.com.pl/biznes/lotnisko-w-radomiu-to-finansowa-klapa-straty-idace-w-miliony/x95jnd5

#polityka #bekazpisu #transport #lotnictwo #radom

Komentarze (3)

Legendary_Weaponsmith

Godzina drogi, często główne lotnisko metropolii nie jest tak blisko. A drugorzędne potrafią być i 2h i 3h dalej.


Z Warszawy do Radomia jest 1h pociągiem, ze Służewca 40 minut. Potem Bolt za 15 zł na lotnisko w 15 min.


Z Oslo do lotniska Torp jedzie się 1h50 min. Komunikacją miejską, bo taxi kosztuje miliony. Uber droższy niż taksówka. Ale Norwegia to trzeci świat, nie ma się co do nich porównywać.

globalbus

@Legendary_Weaponsmith ta drobna różnica, że tam nie ma płaskich miejsc na lotniska. W płaskopolsce są wszędzie.


Po prostu wolę dopłacić do biletu i podjechać sobie bezpośrednio na Okęcie, zamiast Modlina czy Radomia. Sądząc po wynikach nie tylko ja.

Legendary_Weaponsmith

@globalbus tylko, że fajnie byłoby dołożyć lotów. Albo, żeby lot mógł mieć swoją bazę i mógł konkurować z innymi

Zaloguj się aby komentować