Słuchajcie, mnie już zaraz szlag trafi, więc postanowiłem się zapytać.


Miałem subskrypcję roczną jak na screenia. Wypowiedziałem umowę i nie zawierałem kolejnej. W szczególności nie zawierałem miesięcznej umowy subskrypcji. Te zaznaczone płatności, mimo że są na liście, nie zostały pobrane z karty.. Pomyślałem, że usunę dane o płatnościach, ale takiego c⁎⁎ja. Dostęp do filmów mam nadal. Danych karty oczywiście nie da się usunąć z tego ich gówno systemu. Kontakt mailowy nie istnieje.


Jak się z tego jebanego scamu wypisać?


#disney #vod #pytanie

fdaf6d73-e4bb-4d6d-9581-d5ed7d2a6801
PanNiepoprawny userbar

Komentarze (20)

Heheszki

1.Zmień hasło:) Może"Koledzy" Cię robią w jajo.

2.Sprawdz czy to nie subskrypcja przez Google Play (paymants.google.com)

3.Zakoncz subskrypcję i dopiero spróbuj usunąć płatność.

4. Zmien nr karty na jakiegoś wirtualnego revoluta.

PanNiepoprawny

@Heheszki nikt nie ma dostępu do tego konta.

Heheszki

@PanNiepoprawny Jeżeli nie zostały pobrane z karty to skąd pobrano?

PanNiepoprawny

@Heheszki bardzo dobre pytanie. Nie znam na nie odpowiedzi.

Heheszki

@PanNiepoprawny Więc to może forma rekompensaty - ekwiwalent opłacany nadpłatą po zmianie planu na standard lub wprowadzono zmiany w formie aneksu i Ci się należy. Szukaj w mailach. P

Skoro za darmo to pozostaje się cieszyć - ale sprawdź google payments i oddzielnie w subskrypcjach Sklepu Play... i w rachunku od operatora telefonii.

PanNiepoprawny

@Heheszki na mailach sprawdziłem zanim napisałem. Co do płatności play i operatora to nie ma takiej możliwości - to było zakładane na kompie w oparciu o adres mail. Jeśli był aneks, to nie pisnęli słowa o tym. Zaznałem za to w historii maila do pomocy i wrzucam tutaj, z nadzieją że google to zaindeksuje. Jest to mail aktywny, bo przyszła zwrotka że jakiś pracownik odpisze:


Mail do supportu Disney+: [email protected]

PanNiepoprawny

@Heheszki system nie pozwala na zmianę karty. Bo właśnie miałem taki plan, żeby zmienić, ale mnie przechytrzyli. To jest karta wirtualna w ING. Miałem ją wyzerować, ale mam do niej podpięte inne subskrypcie jak spotify, hbo czy skyshowtime.

PanNiepoprawny

@Heheszki no to była jedna z przyczyn anulowania subskrypcji. Chyba skasuję tę wirtualną kartę i niech się walą. A w innych serwisach zmienię na nową.


Jednak tak nie zrobię bo 20zł kosztuje wydanie drugiej w ING

Heheszki

@PanNiepoprawny Pytanie jak i w którym momencie anulowales subskrypcję - wybierając jedną z ich propozycji? Może godząc się na przejście do standard w grudniu - zgodziłeś się na wydłużenie okresu świadczenia usługi w formie standard. A może rezugnowałeś nie wybierając i musieli się zgodzić za Ciebie co nadpisalo Twoją wcześniejszą decyzję? Dziwi różnica w datach i promocja dla powracających użytkowników zastosowana miesiąc po tym jak "opłaciłeś" miesięczny standard. Przerwy w świadczeniu usług było wg tego 20 dni, potem włączył się standard w cenie regularnej, a w tym okresie jest już aktywna promka dla powracających. 🤔 Wniosek w następnym komentarzu

Heheszki

@PanNiepoprawny skoro nie masz kolegów od Disney+ to masz nastolatka w domu :) Tak czuje.

PanNiepoprawny

@Heheszki nie mam nastolatka

PanNiepoprawny

@Heheszki próbowałem przeanalizować co napisałeś, ale wynika mi z tego tylko jedno - "może". Na pewno kliknąłem anulowanie rocznej subskrypcji, zanim się zakończyła. Uznałem, że temat jest załatwiony. Potem w lutym pojawiło się 29.99, którego nie pobrali, mimo że usługa działa. Pomyślałem - może to standard po zakończeniu rocznej. No ale dziś przyszedł kolejny mail.

Trawienny

@PanNiepoprawny Kliknij w datę. Pojawi się faktura. Poniżej Suma zamówienia pojawi się forma płatności. Jeśli będzie to karta to będą tam 4 ostatnie cyfry tejże karty.

PanNiepoprawny

@Trawienny i są tam 4 ostatnie cyfry mojej karty, ale taka płatność nie nastąpiła.

Trawienny

@PanNiepoprawny W takim razie się poddaje xD

Cinkciarz

@PanNiepoprawny na revolucie generujesz kartę jednorazową, podajesz jej dane, zwykła karze usuwasz, kartę jednorazową też usuwasz z revoluta.

PanNiepoprawny

@Cinkciarz tak jak napisałem w opisie - nie ma żadnego formularza do zmiany danych płatności.

PanNiepoprawny

@Cinkciarz dzięki, ślepy jestem Ale na razie zabrałem środki z karty i nie zmieniam, bo disney odpisał i żeby mnie zweryfikować zapytali o 4 ostatnie cyfry karty. A już nie chcę dodatkowo mieszać.

Zaloguj się aby komentować