Siema,

Chciałbym podzielić się pozytywną historią dotyczącą uszkodzonego sprzętu i przy okazji pochwalić firmę Black Diamond


TL;DR: Black Diamond przesłał mi za darmo części zapasowe do czołówki.


Od 2022 używam do nocnych wędrówek czołówki Black Diamond Spot 400 Octane, z której jestem zadowolony i bardzo się do niej przyzwyczaiłem. Niestety, na początku sierpnia tego roku mały element mocujący lampkę do opaski złamał się w połowie - już raz go kleiłem kropelką, więc ratunku dla niego nie było. Pomyślałem, że spróbuję napisać do producenta z pytaniem, czy nie mają na stanie jakichś zapasowych części (w internecie nic nie znalazłem).


11 sierpnia wysłałem wiadomość na ich maila podanego na stronie internetowej. Po tygodniu bez odpowiedzi wysłałem przypominajkę, po której w dalszym ciągu nie otrzymałem informacji zwrotnej. Założyłem, że olali temat, ale oto 28 sierpnia napisała do mnie Dee z Customer Service, żebym zgłosił to przez ich stronę:


https://warranty.bdel.com/CreateCase/StepOne


Na stronie musiałem podać swoje dane, opisać co się stało i załączyć zdjęcia produktu i uszkodzenia. Już dzień później dostałem informację, że mogliby coś mi wysłać, tylko potrzebowali dowodu zakupu - na szczęście znalazłem starego maila z potwierdzeniem zamówienia, który wystarczył. Na tę wiadomość odpowiedziałem jednak dopiero przed tygodniem, bo chyba ją przypadkiem zarchiwizowałem.


W każdym razie, dzisiaj przyjechał kurier DPD i przywiózł mi część, o którą prosiłem, oraz dodatkowo zapasowy uchwyt do opaski i 3 naklejki - sądząc po jednej z nich, chyba ktoś w BD przegląda Hejto Za przesyłkę i części nie zapłaciłem ani grosza. Jestem bardzo zadowolony, bo brakowało mi tej czołówki podczas ostatnich wyjść, a ze swojej strony mogę polecić Black Diamond, bo widać, że traktują klientów w fajny sposób (tylko sugeruję od razu korzystać z podanego wyżej linka, zamiast pisać maile).


Wołam @Lubiepatrzec , bo wiem, że ma ten sam model latarki


#sprzetgorski #czolowka #latarki #blackdiamond

b5c66675-682c-4638-b974-7f3140a91735

Komentarze (2)

CzosnkowySmok

Dobrze, że są jeszcze firmy co dbają o klientów.

Lubiepatrzec

@Piechur tak, czołówka jest super a jak widać obsługa klienta nie odstaje.

Zaloguj się aby komentować