Przypadek z mojej okolicy. Kolejny odcinek serialu 'Jeżdżę szybko, ale bezpiecznie. Za wyjątkiem kiedy pierdolnę w latarnię szybując metr nad asfaltem, to wtedy już tylko szybko...'

Limit w tym miejscu to 30mph czy jakieś 48km/h.

#wypadek #szybkoalebezpiecznie

7f0fe40a-ebce-43d8-853d-025f8b0c2a23

Komentarze (29)

A_a

@Mati800 WYPADKI SIĘ ZDARZAJĄ, NAPIJESZ SIĘ, NAĆPASZ, A WYPADEK I TAK BY SIĘ ZDARZYŁ

Mati800

@A_a To był niedzielny poranek więc pewnie kumulacja wszystkich czynników nastąpiła po imprezie.

maximilianan

@Mati800 jak można tak załatwić kuge XD ile on zapierdalal, że na tak miękkim zawieszeniu się przewrócił xd

Mati800

@maximilianan Troszkę ponad limit.

maximilianan

@Mati800 to auto ma takie systemy bezpieczeństwa, że musiał naprawdę ładnie zapierdalać

Mati800

@maximilianan Na 100%. Ulica mokra, stracił kontrolę i wystartował przez krawężnik. Ciekawe gdzie by doleciał jakby nie ta latarnia.

Furto

@Mati800 Może na 152 m. w Willingen.

Mati800

@Furto Ręce wystawi przez okna i telemark zaliczony.

rm-rf

@maximilianan to auto nie ma systemów bezpieczeństwa tak między nami

maximilianan

@rm-rf mam to auto, wiem jakie ma systemy

rm-rf

@maximilianan miałem to auto i potrafiło latać jak w Colin McRae xD Ogólnie miałem i 2WD i AWD i jednak porównania w prowadzeniu i trzymaniu się drogi nie ma. AWD robi robotę ale uwierz mi, że dla chcącego... :p

maximilianan

@rm-rf miałeś tą samą wersję? MK3?

rm-rf

@maximilianan miałem i Mk2 AWD i Mk3 2WD i Edge 2015+ 2WD i AWD. Ogólnie wyłączenie ESP bo nic więcej nie wyłączysz (poza wodotryskami typu asystent pasa) jest odczuwalne ale ni jak się nie ma do aut typu mustang czy charger gdzie tam bez tych systemów wszystkich wspomagania to najszybciej to można w drzewo wyjebać xD

Ja mam dużo aut na chwilę, głównie na roboty z elektroniką. Teraz mi też kilka kwitnie pod domem.

maximilianan

@rm-rf ja mam MK3 w hybrydzie i trzyma się super

rm-rf

@maximilianan to weź 2.0 ecoboosta co ma 240KM, dorzuć soft na 280KM i zobaczymy jak się trzyma jak będzie miało 6s do 100 ;)

rm-rf

@maximilianan czyli realnie 152KM + dopychanie elektryką bez turbo. Najgorsze to to ecvt w tym wszystkim.

Jak będziesz miał okazję to przejedź się tym 2.0 z turbiną i normalną skrzynią i daj znać jak wrażenia.

maximilianan

@rm-rf ja sobie bardzo chwalę. Hybryda jest według mnie lepsza niż turbo

rm-rf

@maximilianan w teorii tak a w praktyce charakterystyka skrzyni ecvt wpływa bardzo pozytywnie na zachowanie się auta na drodze że względu na sposób przekazywania mocy. Na hydrokinetyku spokojnie bączki pokręcisz bo przełożenie jest inne, dlatego nie ma co porównywać zachowania hybrydy do benzyny przy bardziej agresywnej jeździe. Ja osobiście wolę zachowanie benzyny i ile razy jadę skrzynią jednobiegowa to mi brakuje mocy przy wyprzedzaniu np. Tak więc ten wyczyn ścięcia lampy na wysokości 1m nie jest niczym niesamowitym :p

maximilianan

@rm-rf w mojej hybrydzie przyspieszanie ze 140 do 160 wygląda prawie tak samo jak z 80 do 100 xd

rm-rf

@maximilianan ja to wiem, przyspieszenie liniowe przez ecvt - strasznie tego nie lubię, normalny at zrzuci dwa biegi i osiągnie wyższy moment, może nie ten w ecoboost bo tam tylko 6 biegów było ale w innych autach gdzie jest np 12 biegów to czuć to mocno. To od przyzwyczajeń wynika

maximilianan

@rm-rf nie mam liniowego przyspieszenia bo mam symulację biegów

rm-rf

@maximilianan to nadal jest liniowe przyspieszenie porównując do zwykłej skrzyni, osobiście nie lubię svt w żadnym wydaniu ;) nie przekonasz mnie :p

maximilianan

@rm-rf nawet nie próbuję przekonywać xD to tylko moje odczucia każdy lubi co innego

cododiaska

@starszy_mechanik

Kaan' paak' dee' maite

ZohanTSW

Bo ten nie umiał jeździć widocznie, prawdziwy drajwer jeździ szybko ale bezpiecznie i umie jeździć xd

Mati800

@ZohanTSW Następnym razem na pewno się uda.

Zaloguj się aby komentować