Popełniłem sobie drzwi. #gamedev #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna #grafika3d
a264ea5b-b3da-4ebb-a21c-e9a9dd3160d0
Dr_Melfi

@smoluch to część większego projektu czy ot takie drzwi ?

smoluch

@Dr_Melfi Tak, drewnianej gospody krytej strzechą. Całość robię modularnie, ale niektóre elementy robię "indywidualnie", bo chcę ich użyć w konkretnych miejscach.

Lucor

Whoa. Jakaś gierce własna tworzysz ?

smoluch

@Lucor Nieee, bardziej wirtualny spacer. W UE5, chcę się pobawić Lumenem i Nanite, zaktualizować portfolio, żeby zamienić polski gamedev na jakiś zagraniczny

sraca_ptaka

@smoluch Pokażesz gospodę jak ją skończysz?

tellet

@smoluch Szanuję za własne assety, bo tego ostatnimi czasy brakuje w grach.

Peregrin

@smoluch Bardzo ładne drzwi.

smoluch

@sraca_ptaka Pewnie, ale jeszcze sporo roboty.

PiesTaktyczny

@smoluch to naprawdę ładne drzwi!

smoluch

@Dr_Melfi @sraca_ptaka inside Unreal

73713ace-2b02-404f-8dcf-a0c3904d2ef2
Dr_Melfi

@smoluch Wow, jestem pod wrażeniem ilości szczegółów w teksturze drewna

ReheatedCutlet

@smoluch Fajne drzwi. Texturki z Quixela?

smoluch

@ReheatedCutlet broń boże. Sam robię wszystko. Quixel w sytuacjach awaryjnych tylko.

Horvath

@smoluch zdefiniuj proszę określenie, że sam robisz wszystko. Chodzi mi o tekstury właśnie. Bazowa teksturę drewna tworzysz w czymś pokroju substance designer? Sam robisz zdjęcia i przerabiasz na teksturę?

smoluch

@Horvath Nie używam tutaj żadnych zdjęć do tekstur ani Substance Desigenra. W tym wypadku miałem typowy workflow high poly to low poly mesh, wypieczone normale, AO itd. Potem malowanie w Painterze, fill layer + maski.

Horvath

@smoluch rzeźba w zbrushu?

Zaloguj się aby komentować