Pograłem wczoraj kilka godzin w BFa 6 i wstępnie podoba mi się.


Oczywiście nie jest idealnie, ale jak na moje jest dobrze. Muszą trochę poprawić recoil broni + fizykę pojazdów (i mocno poprawić fizykę helikopterów), ale całość sprawia wrażenie gry na tyle dojrzałej na ile może być w dzisiejszych czasach.


Mam porównanie do wszystkich części, bo trochę się w serię od początku grało (też memowe BF Heroes oraz futurystyczne 2142)


Oczywiście są jeszcze gdzieniegdzie bugi, jest to nadal beta. Mam dużo lepsze wrażenie niż po becie BF2042 którą skasowałem po jednej rundzie (po aktualizacjach stała się całkiem przyjemną grą, ale początek 1/10). Sam mam poczciwego 5700 XT + Ryzen 5 5600, wiele do szczęścia mi nie potrzeba i na automatycznych ustawieniach + v-sync gra działała płynnie (FullHD for life xD). Grafika wygląda na tyle ładnie na ile można jeszcze wycisnąć z silnika Frostbite, zresztą grafiką mogą się zachwycać osoby którym jest ważny single player, w multiplayerze nie jest to najważniejsze. Sam nie miałem problemów, ale kolega z RTX 3080 po jakimś czasie miał najpierw buga w którym tracił, dźwięk, później nie widział broni, a później wszystkiego innego xD Oby na półmetku bety dodali jakąś aktualizację która poprawi te najbardziej widoczne błędy.


Prawdopodobnie kupię grę, bo na horyzoncie nie widać nic ciekawszego. Z drugiej strony prawie co tydzień gram kilka godzin z kolegami w 2042, ale powoli chcielibyśmy już zmienić produkcję na coś świeższego.


#battlefield #battlefield6 #pcmasterrace

349e8c24-7dc5-4c0e-a0e8-95a91e415c9a

Komentarze (4)

WujekAlien

@nobodys Gram głównie dominację, bo lubię szybkie rozgrywki, ale ta jest aż za szybka. Bugów zbyt wiele nie trafiłem - jakieś miganie ekranu, jak wchodze do budynku, który się zaraz zawali.


Do poprawki są spawn pointy, bo nie zliczę ile razy odradzało mnie 5-10m od przeciwnika, który zabijał mnie zanim zdążyłem w niego przymierzyć, a mapki nie są wcale takie małe. Recoil początkowych broni to żart, nie mogę trafić z kolimatora w typa zaraz obok mnie. Przeciwnicy są gąbkami na naboje, nie jesteś w stanie zabić więcej niż 2 gości jednym 30 pestkowym magazynkiem. Może to kwestia porównania do gry ponad 1000h w CoDa na HC, ale mega mnie to wnerwia. Chyba największą wadą jest jednak to jak nowo odblokowana broń jest słaba z podstawowymi dodatkami w porównaniu z bronią, którą się już trochę gra. Nie zachęca to do sprawdzania innych broni, bo z gry gdzie mam K:D ratio na poziomie > 2, spadam nagle na poniżej 0,5 z nową bronią.

nobodys

@WujekAlien Zależy czego się oczekuje od gry. Ja od zawsze w BFie wolałem Conquest i inne tryby mogą dla mnie nie istnieć W dawnych CODach TDM + Search and Destroy. Będzie portal i duża swoboda wybierania i tworzenia serwerów, w tym też będzie można włączyć opcję killa jednym strzałem (ja nigdy nie byłem fanem HC, pomijając rifle only w CoD2).


Z tym, że dodatki się odblokowuje.. takie czasy. Można to robić grając na boty (ale jaka z tego frajda). Też bym wolał, żeby każdy miał na start ten sam wybór broni i dodatków, ale w teorii ma to ludzi motywować do dalszego grania. Samym K/D na szczęście się nie przejmuję, bo kille to na szczęście na conquescie nie wszystko

Bigos

@nobodys Pograłem trochę i muszę stwierdzić, że po⁎⁎⁎⁎na jakaś ta gra. Żadnych różowych skórek, żadnych tęczowych smug pocisków. Jak w finalnej wersji nie dadzą możliwości grania którymś z gumisi to nie kupuję tego.

A na poważnie to zawsze byłem #teamcod, ale tutaj mnie kupili. Na prawdę przyjemnie się gra.

nobodys

@Bigos Ja w BF2042 byłem przyzwyczajony do tego, że przywoływałem pieska robota który strzelał do przeciwników xD no cóż, nie tym razem

Zaloguj się aby komentować