
Poczta Polska i Żabka podpisały umowę zakładającą bezpośrednie partnerstwo biznesowe; ma to ułatwić obsługę klientów odbierających i nadających paczki w Żabkach - poinformowała w poniedziałek Poczta Polska. Zapowiedziała jednocześnie, że planuje podobne rozwiązania z innymi firmami.
Spółka podkreśliła w komunikacie, że Żabka jest pierwszym podmiotem, z którym Poczta Polska zintegrowała się technologicznie. "Taka współpraca w zakresie obsługi przesyłek - bez udziału podmiotów pośredniczących - docelowo ma stać się standardem obowiązującym we współpracy również z innymi partnerami. Prace wykonane wspólnie z firmą Żabka Polska Sp. z o.o. z pewnością ułatwią wdrożenie podobnych rozwiązań (...) w sieciach handlowych, których klienci mogą odbierać i nadawać paczki dostarczane przez Pocztę Polską" - podkreśliła spółka.
Zgodnie z podpisaną umową, systemy operacyjne obu spółek będą komunikować się bezpośrednio - dotychczas odbywało się to za pomocą pośrednika. Poczta Polska podkreśliła, że przejście na nowy model komunikacji nie wpłynie na klienta, a wszystkie dotychczasowe procesy związane z nadawaniem i odbieraniem przesyłek będą realizowane w taki sam sposób jak dotychczas. [...]
#wiadomoscipolska #pocztapolska #biznes #zabka #wspolpraca #wnppl