Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z iPadem.

Próbuję pobrać aplikację z AppStore i pojawia mi się taki komunikat.

Po kliknięciu nic się nie dzieje.

Ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc?

Czy zostaje kontakt z geniuszami?

#apple #ipad

2508d987-271c-4887-b4c0-c8f777369e28
ae012c58-667a-4a8d-bb79-900d2cd3c685
65a097e2-987a-499c-96fc-db7dfdab486e

Komentarze (10)

entropy_

@Olmec przeczytaj regulamin zanim wyrazisz zgodę na cokolwiek xD

jenot

@Olmec Zobacz czy masz najnowszy system.

Ogólnie to pewnie się skończy tym, że trzeba będzie zalogować się z kompa na konto Apple.

Olmec

@jenot robiłem to, uzupełniłem wszystkie dane itd. Nie wiem co dalej.

hejtooszukuje

@Olmec wypierlol to ówno, kup sobie np tcl z rysikiem i matowym ekranem e-papier

kupiłem takowego mamuśce do czytania książek, sam używam ttablet z 5g, siostrzenica ma najnowszego ipada-większego przepłaconego ówna nie widziałem

Olmec

@hejtooszukuje applem gardzę, ale został mi z roboty i szkoda wyrzucać sprawny (albo i nie) sprzęt. Chciałem używać do audiobooków puszczanych młodemu. Jak widać to nie takie proste.

jenot

@Olmec A próbowałeś z kompa coś odpalić z itunes ?

Olmec

@jenot tzn. zalogować się i coś kupić? Czy odtworzyć? Dodam, że ten komunikat o iTunes pojawia się przy próbie zainstalowania appki z App Store.

hejtooszukuje

@Olmec

kontakt z obsługą klienta apple jest jak: piłeś przez weekend i masz wezwanie na poniedziałek rano o 7 -masz być trzeźwy na komendzie

Zaloguj się aby komentować