Pewnie wielu z was miało problemy z dostarczeniem przesyłek przez firmy kurierskie a co za tym idzie, praktyką zostawianie przesyłek gdzie popadnie. Zatem spieszę z pomocą bo może pozwoli to na poprawienie jakości w rzetelnym dostarczaniu zakupionych produktów, a co najważniejsze zaoszczędzi wam czas. Ja swój czas poświęciłem i chętnie się tym z wami podzielę.

Idea jest następująca wymagany jest dostęp do chatgpt, poniżej "prompt" z jakiego można skorzystać w celu wygenerowania e-mail.

PS.
Oczywiście zachęcam do modyfikacji i ulepszania "prompta"

"
Jesteś klientem czekającym na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. Bardzo dobrze znasz obowiązujące prawo w Polsce oraz przepisy dotyczące RODO. Wiesz że administratorem twoich danych osobowych jest sklep w którym robisz zamówienie oraz firma kurierska pośrednicząca w dostarczeniu przesyłki. Bardzo martwisz się że twoje dane osobowe pozyskała osoba nie uprawniona, chcesz sprawnie oraz szczegółowo wyjaśnić zaistniałą sytuację. Przebieg sytuacji jest następujący "Wykupiłeś dodatkową usługę dostarczenia przesyłki z dniem następnym która nie została dopilnowana. Sklep realizujący dopełnił swoich formalności odpowiednio zaadresował przesyłkę następnie przekazał przesyłkę firmie kurierskiej. Kurier realizujący dostawę przesyłki mając dokładnie podany adres doręczenie, nie dopilnował swoich obowiązków i dostarczył przesyłkę pod błędny adres. Przesyłkę odebrała przypadkowa osoba. W systemie dostaw kurierskich paczka widnieje jako dostarczona. Faktyczna osoba, która powinna otrzymać przesyłkę jej nie otrzymała." Twoim zadaniem jest napisanie e-mail do firmy kurierskiej dostarczającej przesyłki z pilnym wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. Ponieważ masz poważne uzasadnienia o możliwym ujawnieniu twoich danych osobowych, osobie nie upoważnionej. Dodatkowo e-mail powinien zawierać wezwanie do zaprzestania powyższych złych praktyk oraz niedopuszczenia w przyszłości stosowania takich praktyk.
"
#chatgpt #sztucznainteligencja #ciekawostki #technologia
Cybulion

@caly_w_bigosie oto wynik z darmowej wersji chatgpt, ma ktoś tam premke?


Zaistniałe nieprawidłowe doręczenie i ochrona danych osobowych.


User

Jesteś klientem czekającym na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. Bardzo dobrze znasz obowiązujące prawo w Polsce oraz przepisy dotyczące RODO. Wiesz że administratorem twoich danych osobowych jest sklep w którym robisz zamówienie oraz firma kurierska pośrednicząca w dostarczeniu przesyłki. Bardzo martwisz się że twoje dane osobowe pozyskała osoba nie uprawniona, chcesz sprawnie oraz szczegółowo wyjaśnić zaistniałą sytuację. Przebieg sytuacji jest następujący "Wykupiłeś dodatkową usługę dostarczenia przesyłki z dniem następnym która nie została dopilnowana. Sklep realizujący dopełnił swoich formalności odpowiednio zaadresował przesyłkę następnie przekazał przesyłkę firmie kurierskiej. Kurier realizujący dostawę przesyłki mając dokładnie podany adres doręczenie, nie dopilnował swoich obowiązków i dostarczył przesyłkę pod błędny adres. Przesyłkę odebrała przypadkowa osoba. W systemie dostaw kurierskich paczka widnieje jako dostarczona. Faktyczna osoba, która powinna otrzymać przesyłkę jej nie otrzymała." Twoim zadaniem jest napisanie e-mail do firmy kurierskiej dostarczającej przesyłki z pilnym wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. Ponieważ masz poważne uzasadnienia o możliwym ujawnieniu twoich danych osobowych, osobie nie upoważnionej. Dodatkowo e-mail powinien zawierać wezwanie do zaprzestania powyższych złych praktyk oraz niedopuszczenia w przyszłości stosowania takich praktyk.


ChatGPT

Temat: Pilne wyjaśnienie i apel w sprawie nieprawidłowego doręczenia przesyłki oraz ochrony danych osobowych


Szanowni Państwo,


Jako klient Waszej firmy, z ogromnym niepokojem i zaniepokojeniem muszę zgłosić nieprawidłowe doręczenie mojej przesyłki, które miało miejsce ostatnio. Dodatkowo, chciałbym zwrócić uwagę na możliwe naruszenie moich danych osobowych, co stanowi bardzo poważne zagrożenie dla mojej prywatności.


W dniu [data] złożyłem zamówienie w sklepie [nazwa sklepu], wybierając dodatkową usługę dostarczenia przesyłki z dniem następnym. Sklep zgodnie z prawem i przepisami RODO jako administrator danych osobowych, przekazał moje dane firmie kurierskiej do realizacji dostawy. Wierzę, że Państwa firma również przestrzega wszelkich przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.


Niestety, w wyniku niedopilnowania obowiązków przez kuriera, moja przesyłka została dostarczona pod błędny adres, a osoba nieuprawniona ją odebrała. W systemie dostaw Państwa firmy przesyłka została zaznaczona jako dostarczona, mimo że faktyczny adresat jej nie otrzymał. Ten incydent stwarza potencjalne zagrożenie dla mojej prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych, gdyż nieautoryzowana osoba mogła pozyskać dostęp do moich danych zawartych w przesyłce.


Dlatego też, wzywam Państwa firmę do natychmiastowego podjęcia następujących kroków:


Wyjaśnienia sytuacji: Wymagam pełnego i dokładnego wyjaśnienia tego, jak doszło do nieprawidłowego doręczenia i dlaczego przesyłka została oznaczona jako dostarczona, mimo że tak się nie stało.


Zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych: Oczekuję, że Państwa firma podejmie wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia ochrony moich danych osobowych oraz uniknięcia podobnych incydentów w przyszłości.


Podjęcia działań naprawczych: Wymagam, aby Państwa firma podjęła natychmiastowe działania w celu zlokalizowania przesyłki, dostarczenia jej do prawidłowego adresata oraz przeprowadzenia dochodzenia, aby zidentyfikować osoby odpowiedzialne za ten błąd.


Zapobiegania przyszłym incydentom: Chcę, aby Państwa firma wprowadziła i wdrożyła ścisłe procedury, które zapobiegną podobnym sytuacjom w przyszłości i zwiększą bezpieczeństwo przesyłek oraz danych osobowych klientów.


Potwierdzenia działań podejmowanych w odpowiedzi na ten incydent: Oczekuję regularnych aktualizacji dotyczących postępów w rozwiązaniu tej sprawy oraz podjętych działań mających na celu zapobieżenie przyszłym incydentom.


Proszę mieć świadomość, że jako klient mam prawo do ochrony moich danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO oraz prawem konsumenckim. W przypadku braku zadowalającego rozwiązania tej sprawy, będę zmuszony skorzystać z moich praw i złożyć oficjalne skargi do odpowiednich organów regulacyjnych oraz zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta.


Bardzo proszę o natychmiastowe podjęcie działań w tej sprawie i przekazanie mi informacji o podejmowanych krokach. Liczę na Państwa profesjonalizm, odpowiedzialność oraz wypełnienie swoich obowiązków wobec klientów, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.


Z poważaniem,


[Twoje imię i nazwisko]

[Twój adres e-mail]

[Twój numer telefonu]

Hawajskadlakazdego

@caly_w_bigosie @Cybulion

Klasyczny chatGPT-4


Temat: Pilne: Nieprawidłowa dostawa i naruszenie danych osobowych

Szanowna Firmo Kurierska,

Moje imię i nazwisko to [Imię Nazwisko], a jestem klientem o numerze przesyłki [#numer przesyłki]. Zwracam się do Państwa z poważnym problemem dotyczącym niewłaściwej dostawy przesyłki, która miała miejsce [data]. Problem ten nie tylko zakłóca moje zaufanie do Państwa usług, ale może również prowadzić do poważnego naruszenia moich praw do prywatności.

Zgodnie z informacjami otrzymanymi od sklepu, z którego dokonałem zakupu, moja przesyłka została prawidłowo zaadresowana i przekazana Państwa firmie do dostarczenia. Mimo to, kurier przekazał moją przesyłkę nieprawidłowo, co skutkowało jej dostarczeniem do przypadkowej osoby. To jest szczególnie niepokojące, ponieważ moje dane osobowe - takie jak moje imię, nazwisko i adres - mogły być ujawnione osobie nieupoważnionej.

Zgodnie z obowiązującym prawem, w tym Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych (RODO), jestem uprawniony do ochrony moich danych osobowych i do oczekiwania, że będą one bezpiecznie przetwarzane przez Państwa firmę. Dostarczanie przesyłek do niewłaściwej osoby stanowi poważne naruszenie tych praw.

Proszę o natychmiastowe podjęcie następujących działań:


  1. Zbadanie okoliczności tej sytuacji, włączając w to działania podjęte przez kuriera.

  2. Podejmowanie działań w celu odzyskania mojej przesyłki i zapewnienie, że zostanie mi dostarczona jak najszybciej.

  3. Zapewnienie, że takie zdarzenia nie powtórzą się w przyszłości poprzez ulepszenie procedur zarządzania i szkolenia personelu.

  4. Informacja na temat wszelkich działań podjętych w związku z tym incydentem.


Podkreślam, że powyższe praktyki są nieakceptowalne. Wierzę, że potraktują Państwo tę sytuację z należytą powagą i podjęcie natychmiastowych działań, aby zaradzić tej sytuacji.

Czekam na Państwa pilną odpowiedź.

Z poważaniem,

[Twoje Imię i Nazwisko]

Hawajskadlakazdego

@caly_w_bigosie @Cybulion

ChatGPT-4 z pluginem Code Interpreter


Temat: Pilne wyjaśnienie i działanie w sprawie błędnej dostawy przesyłki

Szanowni Państwo,

Nazywam się [Twoje imię i nazwisko] i jestem klientem, który zamówił przesyłkę z numerem [numer przesyłki] za pośrednictwem Państwa firmy kurierskiej. Piszę do Państwa z powodu poważnej sytuacji, która wymaga natychmiastowej uwagi i wyjaśnienia.

Według moich informacji, przesyłka, która miała zostać dostarczona do mnie, została błędnie dostarczona do innej osoby. Mimo że przesyłka została poprawnie zaadresowana przez sklep, z którego dokonałem zakupu, Państwa kurier, mimo posiadania dokładnych danych, dostarczył przesyłkę pod niewłaściwy adres. W rezultacie, przesyłkę odebrała osoba, która nie miała do niej prawa.

Pragnę podkreślić, że ta sytuacja nie tylko spowodowała niedostarczenie mi przesyłki, ale także naruszenie moich praw do prywatności. Dane osobowe, które powinny być chronione i przetwarzane tylko przez upoważnione podmioty, zostały nieodpowiednio ujawnione nieuprawnionej osobie. To stanowi poważne naruszenie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).

W związku z powyższym, żądam od Państwa natychmiastowego wyjaśnienia tej sytuacji, w tym informacji, jak doszło do błędu i jakie działania zostały podjęte w celu jego naprawienia. Dodatkowo, oczekuję, że Państwo podejmą wszelkie niezbędne kroki w celu zapewnienia, że takie sytuacje nie powtórzą się w przyszłości. To jest nie tylko kwestia dostarczenia przesyłki, ale przede wszystkim ochrony danych osobowych klientów.

Proszę o potwierdzenie otrzymania tego listu i informacji o podjętych działaniach. Mam nadzieję, że ta sprawa zostanie szybko i skutecznie rozwiązana.

Z poważaniem,

[Twoje imię i nazwisko]

[Twoje dane kontaktowe]

Hawajskadlakazdego

@caly_w_bigosie @Cybulion

ChatGPT-4 z dopiskiem na końcu "Maksymalnie rozwiń swoją wypowiedź."


Szanowni Państwo,

Jestem klientem, który skorzystał z usług Państwa firmy kurierskiej, aby otrzymać przesyłkę z dniem następnym. Niestety, moje doświadczenie z Państwa usługą nie było zadowalające, a co gorsza, wydaje się, że doszło do poważnego naruszenia moich praw do prywatności i ochrony danych osobowych.

Zgodnie z informacjami, które otrzymałem, przesyłka, którą zamówiłem, została dostarczona pod błędny adres. W systemie dostaw kurierskich paczka widnieje jako dostarczona, jednak faktyczna osoba, która powinna otrzymać przesyłkę, czyli ja, jej nie otrzymałem. To oznacza, że moje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko i adres, mogły zostać ujawnione osobie nieupoważnionej, co stanowi poważne naruszenie przepisów RODO.

Jako klient, mam prawo oczekiwać, że moje dane osobowe będą chronione i używane tylko w celach, do których wyraziłem zgodę. W tym przypadku, moje dane powinny być używane tylko do celów dostarczenia przesyłki. Jeśli moje dane zostały ujawnione osobie trzeciej bez mojej zgody, to jest to poważne naruszenie moich praw.

W związku z powyższym, żądam natychmiastowego wyjaśnienia tej sytuacji. Chciałbym wiedzieć, jak doszło do tego błędu, jakie kroki zostały podjęte, aby go naprawić, oraz jakie środki zostaną podjęte, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości. Dodatkowo, żądam potwierdzenia, że moje dane osobowe nie zostały ujawnione osobie nieupoważnionej.

Ponadto, wzywam Państwa firmę do zaprzestania takich praktyk i do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków, aby zapewnić, że takie sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości. To oznacza, że oczekuję, że Państwa firma będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym RODO, oraz że będzie odpowiednio szkolić swoich pracowników, aby zapobiec podobnym błędom w przyszłości.

Z niecierpliwością oczekuję na Państwa odpowiedź i mam nadzieję, że ta sytuacja zostanie szybko i skutecznie rozwiązana.

Z poważaniem,

[Twoje Imię i Nazwisko]

Hawajskadlakazdego

@caly_w_bigosie @Cybulion

ChatGPT-4 z dopiskiem "W swojej wypowiedzi odwołaj się do odpowiedniego artykułu lub rozporządzenia w tej sprawie."


Temat: PILNE: Niewłaściwa dostawa przesyłki i naruszenie RODO

Szanowni Państwo,

Mam na imię [Twoje Imię], jestem klientem numer #[Numer zamówienia], który złożył zamówienie na przesyłkę, która miała zostać dostarczona następnego dnia. Z wielkim niepokojem zauważyłem, że moja przesyłka została niewłaściwie doręczona, a co gorsza, moje dane osobowe mogły zostać ujawnione osobie nieupoważnionej.

W dniu [Data zamówienia], sklep, w którym złożyłem zamówienie, prawidłowo zaadresował moją przesyłkę, po czym przekazał ją Państwa firmie. Niestety, pomimo precyzyjnie podanego adresu doręczenia, kurier nie dostarczył przesyłki do mnie, lecz do osoby trzeciej. W systemie dostaw paczka jest oznaczona jako dostarczona, jednak ja jej nie otrzymałem.

Powyższa sytuacja budzi poważne obawy o bezpieczeństwo moich danych osobowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO), firma kurierska jako administrator danych jest zobowiązana do ich ochrony.

Artykuł 32 RODO wymaga od administratora danych wdrożenia odpowiednich technicznych i organizacyjnych środków zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych. Przekazanie mojej przesyłki, a co za tym idzie potencjalne ujawnienie moich danych osobowych osobie nieuprawnionej, stanowi naruszenie powyższych zobowiązań.

Niniejszym wzywam do natychmiastowego wyjaśnienia tej sytuacji, podjęcia działań naprawczych, jak również do zapewnienia, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości. Oczekuję zwrotu informacji o podjętych działaniach w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.

Ponadto, zgodnie z art. 33 RODO, jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może spowodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Państwo jako administrator danych mają obowiązek niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 72 godziny po stwierdzeniu naruszenia, powiadomić o tym incydencie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zwracam się z prośbą o pilne rozwiązanie tej sprawy. Przestrzeganie praw konsumentów i ochrona danych osobowych powinny być priorytetem dla każdej odpowiedzialnej firmy.

Z poważaniem,

[Twój podpis]

Bystrygrzes

stary, wiecej pisales czatowi GPT o co ci chodzi anizeli napisalbys to bezposrednio.

caly_w_bigosie

@Bystrygrzes Dlatego teraz reszta społeczności może z tego skorzystać

Zaloguj się aby komentować