Pesa Bydgoszcz pokazała swoją koncepcję pociągów KDP na 250 km/h, które wykorzystane zostaną w ramach projektu Centralnego Portu Komunikacyjnego, który umożliwi powstanie sieci połączeń kolei dużych prędkości
https://www.nakolei.pl/pesa-bydgoszcz-pokazala-swoja-koncepcje-pociagow-kdp-na-250-km-h-wizualizacje/
bfbfca66-6fe2-4ccd-b87a-6f3ed802b7a8
b5e99b5a-5a71-4568-9d94-2aa389f0c2b6
Miedzyzdroje2005

@Argony oni mają fajnych designerów. Ale obawiam się, że może wyjść tak, jak z Dartem. Wizualizacje sztos, a skutkiem pospiesznego projektowania i składania składów okazało się to, że pociąg za dużo waży, a na dodatek zdejmowany sprzęg jest niepraktyczne. W razie konieczności podłączenia uszkodzonego pociągu pod lokomotywę obsługa pociągu musiałaby rozmontować cały jego przód, aby dostać się do sprzęgu. PKP Intercity zamówiło obudowy odkrywające ten ważny element, co popsuło projekt i spowodowało, że z uwagi na rybi ryj Dart nazwany został Karpiem

Argony

@Miedzyzdroje2005 tak jest świat zbudowany, odwieczna walka designerów z inżynierami, architektów z inżynierami, marketingu z inżynierami itp.

Frasad

@Miedzyzdroje2005 Jezu, tylko nie Pesa. Z ezetów tylko Stadler się nadaje do czegokolwiek.

Miedzyzdroje2005

@Frasad ED160 i ED161 w środku są niemal takie same. Inne parametry jezdne oraz to, że 160 jest praktycznie bezawaryjne. Flirt 3 dla Kolei Mazowieckich ma fajne wyposażenie w środku, ale Impuls 3 jeżdżący w barwach tego przewoźnika jest ładniejszy

Frasad

@Miedzyzdroje2005 Jeżdzę na ED160 i 161, w środku są inne. We wszystkim są inne.

Zaloguj się aby komentować