Komentarze (16)

Lubiepatrzec

@winiucho na początku zrozumiałem, że kopiłeś sobie w 2005 nowego saaba w salonie i dalej nim ciśniesz ale po chwili zakapowałem, że chodzi o kombi.

winiucho

@Lubiepatrzec nie, saloon to sedan

Lubiepatrzec

@winiucho faktycznie 😉

Aard.Inc

Miałem dwa. Sumarycznie 530KM miały


Najtańsze konie mechaniczne jakie można kupić, ale niektóre części aktualnie kosztują tyle co złoto.

winiucho

@Aard.Inc Ktory miał 300 kuców?

Aard.Inc

@winiucho 9-5 troll-23e po modyfikacji silnika, wydechu na 3" i programie miał 300KM, wcześniej, 900NG, po wymianie wydechu na 3", IC z diesla i programie miała 230KM.


Oba do tej pory jeżdżą. Bardzo wdzięczne auta, wymagają tylko reakcji na każdą drobną usterkę, bo mają to do siebie że występuje usterkowa reakcja łańcuchowa

winiucho

@Aard.Inc Troll miał fabtrycznie 300+ pod maską, coś kręcisz kolego

Aard.Inc

@winiucho Troll R (czyli modyfikację z bazy b235R), ja miałem Trolla E (modyfikację z bazy b235E)

winiucho

@Aard.Inc racja, troll r to kawał diabła

SST82

@winiucho To ten na podłodze łOpla? Fajne i wygodne były. Ja rozważałem też łOpla w wersji Saab 93, ale trafił się Focus w wersji Volvo v50. Te marki (Saab, Volvo) mają w sobie coś fajnego. Nie wiem jak to opisać.

winiucho

@SST82 są wygodne i dobrze zapierdalają, 250 kucy i zodyn tir nie straszny, chyc i jestes przed nim

SST82

@winiucho Nie to. Raczej klimat i wykończenie.

winiucho

@SST82 Wykończenie jest dopiero po 370kkm coś się odzywa wewnatrz, ale to da się uciszyć.

Zaloguj się aby komentować