Pacjent saab 9-5 saloon MY05 B235R, nie paskuda, ten ładniejszy, HOT.
Wymiana poduszek silnika.
Zaczynamy
#diy

Pacjent saab 9-5 saloon MY05 B235R, nie paskuda, ten ładniejszy, HOT.
Wymiana poduszek silnika.
Zaczynamy
#diy

@winiucho na początku zrozumiałem, że kopiłeś sobie w 2005 nowego saaba w salonie i dalej nim ciśniesz ale po chwili zakapowałem, że chodzi o kombi.
@Lubiepatrzec nie, saloon to sedan
@winiucho faktycznie 😉
Miałem dwa. Sumarycznie 530KM miały
Najtańsze konie mechaniczne jakie można kupić, ale niektóre części aktualnie kosztują tyle co złoto.
@Aard.Inc Ktory miał 300 kuców?
@winiucho 9-5 troll-23e po modyfikacji silnika, wydechu na 3" i programie miał 300KM, wcześniej, 900NG, po wymianie wydechu na 3", IC z diesla i programie miała 230KM.
Oba do tej pory jeżdżą. Bardzo wdzięczne auta, wymagają tylko reakcji na każdą drobną usterkę, bo mają to do siebie że występuje usterkowa reakcja łańcuchowa
@Aard.Inc Troll miał fabtrycznie 300+ pod maską, coś kręcisz kolego
@winiucho Troll R (czyli modyfikację z bazy b235R), ja miałem Trolla E (modyfikację z bazy b235E)
@Aard.Inc racja, troll r to kawał diabła
@winiucho To ten na podłodze łOpla? Fajne i wygodne były. Ja rozważałem też łOpla w wersji Saab 93, ale trafił się Focus w wersji Volvo v50. Te marki (Saab, Volvo) mają w sobie coś fajnego. Nie wiem jak to opisać.
@SST82 są wygodne i dobrze zapierdalają, 250 kucy i zodyn tir nie straszny, chyc i jestes przed nim
@winiucho Nie to. Raczej klimat i wykończenie.
@SST82 Wykończenie jest
odbytnica

Zaloguj się aby komentować