NVIDIA DLSS 3.5 sprawia, że gry oparte na ray tracingu wyglądają lepiej dzięki sztucznej inteligencji

NVIDIA DLSS 3.5 sprawia, że gry oparte na ray tracingu wyglądają lepiej dzięki sztucznej inteligencji

Gagger
W zeszłym roku NVIDIA zaprezentowała DLSS 3 z interpolacją klatek, który wykorzystywał akcelerator renderowania oparty na sztucznej inteligencji do dodawania dodatkowych klatek do gier. Teraz, podczas targów Gamescom, NVIDIA zaprezentowała DLSS 3.5, który dodaje Ray Reconstruction, nową funkcję wykorzystującą sieć neuronową firmy do poprawy jakości obrazów ray tracingu. Będzie ona dostępna dla wszystkich układów GPU RTX – w przeciwieństwie do interpolacji klatek w DLSS 3, która działa tylko z kartami z serii RTX 40.

#pcmasterrace #gry #raytracing

Komentarze (1)

Marchew

@Gagger Ciekawe co na to AMD.

Zaloguj się aby komentować