No dobra, nie poddajemy się.

Pliki gry przepadły, ale mogę zacząć od nowa w nowym stylu.

Ma to swoje plusy, mogę zmienić grę w sposób, który nie byłby możliwy z nowszą wersją z powodu nadmiernej ilości kodu i część mogłaby przestać działać.

Zaczynamy od nowa i ogarniamy nową mapę, porzucam styl Dungeon Crawling i przechodzę w etapy map, otwartą mapę gdzie gracz może chodzić gdzie chce.
Przechodzimy z jednego trybu na kolejny.

Na start nowy projekt mapy, zamiast małej jednej mapki, jest ogromna mapa, którą można zwiedzać i przechodzić kilka razy.
Potwory na mapie teraz będą się ponownie respić gdy gracz wejdzie ponownie w dany segment mapy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nocnazmiana

a0dcb3de-ecca-47fa-a40d-20df8ed7be98

Komentarze (4)

bishop

Przez chwilę myślałem, że to mapa z Silksong 😉

Gagger

@bishop Jedynie kolorystycznie, w designie może być podobna

Gagger

@bishop Teraz mam więcej czasu, żeby odpisać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jest podobna, bo postanowiłem zmienić grę na Metroidvalny styl.
Poprzednia gra mnie nie zachwycała i robiłem ją ciężej, więc postanowiłem zmienić styl (mam nadzieję, że na lepsze)

Teraz zrobię poziomy krótsze z większą ilością kontentu.
Teraz to gracz wybierze swój punkt odrodzenia poprzez odwiedzenie odpowiedniego miejsca, będzie mógł zapisać sobie lokację samodzielnie i wybrać gdzie chce się odradzać.

Odchodzę także od zwykłego stylu poziomów na rzecz 9 map (9 kolorów to sugeruje) i segmentów/etapów na każdej z map.
Każda mapa będzie i posiada już około 20 segmentów aż do największych 40
Co daje 40 poziomów na segment nawet.

Każda mapa bedzie posiadała 1 głównego bossa i ewentualnie mniejszych.
Tak samo na każdej z map będzie do znalezienia umiejętność, czyli jak właśnie w Hollow Soul wejście do odpowiednich miejsc będą blokowane za umiejętnością, jak podwójny skok za pierwszego bossa czy umiejętność lewitacji w ukrytym pokoju.

Tak samo zmieniam system umiejętności na system run, które gracz znajduje i wybiera, które mają być aktywne.

bishop

@Gagger brzmi ciekawie, dawaj znać o aktualizacjach

Zaloguj się aby komentować