Niedawna sytuacja zakupu w xkom z bliskiego grona, iphone 16 pro wadliwy od momentu zakupu, 2x w serwisie, po drugim powrocie zalany u nich, później już nie uznali gwarancji bo oczywiscie wciskany kit, że klienta wina i zawołali 4600zł za naprawę, a jeśli nie to podać ich do sądu, skończyło się żądaniem odesłania telefonu i naprawą za 400zł na własną rękę u lokalnego serwisanta... Telefon po odesłaniu z serwisu "apple" był dodatkowo zablokowany. #xkom #apple #iphone #naciagacze

Komentarze (7)

Hjuman

No ale narobjles dymu w centrali c⁎⁎j kom?

Mefiaczek

@Hjuman Była niejedna korespondencja, nie uczestniczyłem w tym. Telefon już naprawiony za ułamek ceny na własny koszt, bo sprawa się już długo ciągnęła.

radidadi

@Mefiaczek i nie ma gwarancji teraz..

Mefiaczek

@radidadi Nie ja, uznali, że lepsze to niż 4600zł zapłacić czyli prawie drugie tyle co dali za nowy telefon, a telefon nie zdążył być użytkowany zbytnio przed reklamacją.

radidadi

@Mefiaczek nauczka żeby w takich sytuacjach nie bawić się z serwisem tylko odpowiedzialność sprzedawcy od początku

dez_

Dlatego takie rzeczy naprawia się rękojmią.

Zaloguj się aby komentować