Niedawna sytuacja zakupu w xkom z bliskiego grona, iphone 16 pro wadliwy od momentu zakupu, 2x w serwisie, po drugim powrocie zalany u nich, później już nie uznali gwarancji bo oczywiscie wciskany kit, że klienta wina i zawołali 4600zł za naprawę, a jeśli nie to podać ich do sądu, skończyło się żądaniem odesłania telefonu i naprawą za 400zł na własną rękę u lokalnego serwisanta... Telefon po odesłaniu z serwisu "apple" był dodatkowo zablokowany. #xkom #apple #iphone #naciagacze
Komentarze (7)
No ale narobjles dymu w centrali c⁎⁎j kom?
@Hjuman Była niejedna korespondencja, nie uczestniczyłem w tym. Telefon już naprawiony za ułamek ceny na własny koszt, bo sprawa się już długo ciągnęła.
@Mefiaczek i nie ma gwarancji teraz..
@radidadi Nie ja, uznali, że lepsze to niż 4600zł zapłacić czyli prawie drugie tyle co dali za nowy telefon, a telefon nie zdążył być użytkowany zbytnio przed reklamacją.
@Mefiaczek nauczka żeby w takich sytuacjach nie bawić się z serwisem tylko odpowiedzialność sprzedawcy od początku
Dlatego takie rzeczy naprawia się rękojmią.
@Mefiaczek

Zaloguj się aby komentować