Nareszcie, po dwóch dniach tworzenia fokusa dla kontrolerów skończyłem ten task.

Oficjalnie kontrolery są wspomagane w mojej grze, było to o wiele więcej programowania niż się spodziewałem.


Nie wystarczyło dodać "B=interact / A=jump", trzeba było napisać na nowo system menu w grze, aby było widać co aktualnie jest zaznaczone bo padem wszak nie celujemy jak myszką, więc przycisk musi być zaznaczony.

Do tego trzeba sprawdzać czy ktoś nie używa klawiatury, bo po co mu zaznaczać guzik skoro korzysta z myszki


I w ten sposób mały kod do aktywacji padów zmienił się w dość duży system wykrywania padów, aktywowania fokusów (zaznaczania wybranego guzika) przełączania sterowania i blokowania klawiatury jak ktoś gra na padzie, jednocześnie zostawiać opcję bezpieczeństwa w postaci zostawionej myszki i otwierania menu w przypadku odłączenia się kontrolera od systemu.


Ale jest, działa elegancko, teraz postarać się o weryfikację "Steam Deck"

Grę można sprawdzić na steam: https://store.steampowered.com/app/3681830/Walters\_Adventure


#steam #gry #walteradventure #chwalesie #indiegamedev #tworczoscwlasna

9c64bed4-e616-41d0-8e7a-2f3a76b01880

Komentarze (6)

SuperSzturmowiec

nie jest dostępna tak mi pisze na steam. a bym z ciekawości sprawdził

Gagger

@SuperSzturmowiec Jest w zapowiedzi, w zdaniu "Sprawdzić na steam" bardziej chodziło mi o gameplay, film który tam jest i screeny aniżeli o zagranie


Demo dostępne będzie za jakiś czas

SuperSzturmowiec

@Gagger aaaaaaaaa takie bóty

koszotorobur

@Gagger - ile się nauczyłeś i nawkurwiałeś to Twoje

Bigos

bo padem wszak nie celujemy jak myszką, więc przycisk musi być zaznaczony

W Final Fantasy XVI dokładnie tak to wygląda, że analogiem przesuwasz kursor w menu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gagger

@Bigos Przecież to głupie.

Celuj teraz analogiem, zamiast elegancko klikać i mieć zaznaczone

Zaloguj się aby komentować