@Elektryczny_pomidor
Już zrobiłem.
Stwierdziłem, że nie będę chujkiem i napisałem od razu do nich na support.
Zakładam, że pomylili zamówienia, bo dostałem zamówienie xxxx612, a moje zamówienie było yyyy612, chociaż gdybym miał drugi raz stanąć przed takim wyborem, to bym to olał i czekał na ewentualny kontakt z ich strony i zaraz uargumentuję dlaczego.
Na czacie supportowym czekałem 20 minut, żeby zgłosił się do mnie ktokolwiek - straciłem na to część przerwy w robocie i nie zjadłem obiadu. Podałem wszystkie dane na tacy i nie dostałem nawet zwykłego dziękuję. Myślałem, że przyślą może jakiegoś kuriera, a facet utworzył dla mnie reklamację i musiałem dymać drugi raz do pakomatu - tracąc przy tym paliwo i czas. Do tego cały proces reklamacji odbieram tak, jakbym to ja miał problem z zamówieniem, a oni łaskawie mogą rozpatrzeć moją reklamacją XD