Komentarze (3)

Felonious_Gru

@bori pytanie, jak wyglądały przeciążenia w jednej i drugiej kabinie.


W polonezach też po wypadku wystarczyło wsadzić nowego kierowcę.

cododiaska

@Felonious_Gru

jak wyglądały przeciążenia w jednej i drugiej kabinie.


  • W Vectronie jebs, prędkość wytracona na odcinku 1m, kawa się wylała na pulpit.

  • W BR132/TƏ109 jebs, podłoga nagle dociska mechanika do sufitu, rozbija łeb o pancerną obudowę oświetlenia kabiny, po czym pudło łamie się na pół i siła bezwładności wypierdala zawartość kabiny przez boczne okienko na tłuczeń

Felonious_Gru

@cododiaska sama kabina w obu przypadkach wygląda na nienaruszoną. Ciekawe czy w sztruclu to bylo wyliczone żeby się wygięła rama w tym konkretnym miejscu czy przypadek

Zaloguj się aby komentować