@gawafe1241 - jakiś rok czy dwa lata temu Sony wprowadziło dodatkowe wygania co do weryfikacji kart i płatności - problem objawia się dwojako:
-
Nie można dodać karty do konta kiedy na przykład imię i nazwisko czy adres na karcie z tym ustawionym na koncie się nie zgadza, jeśli karta pochodzi z jakiegoś innego kraju niż kraj w którym się znajdujesz, jeśli nie jest to kredytówka Visa (a tylko debetówka z jakiegoś gówno banku), itp.
-
Nie można dokonać płatności jeśli zalogowałeś się z innego kraju niż normalnie, nie masz ustawionej dodatkowej autoryzacji na karcie (czy to przez SMSa z banku czy apkę bankową), zmieniłeś w międzyczasie szczegóły na koncie Sony, etc.
Oczywiście nie dostaniesz błędu, który wyjaśnia w czym jest problem tylko jakiś generyczny nieoczekiwany błąd
Jak napiszesz do supportu to dostaniesz odpowiedź makro, która niczego nie wyjaśnia i każe Ci spróbować dodać inną kartę i zadbać o to by Twoje dane były uaktualnione i prawdziwe