Kontynuacja takiej sytuacji:


#samochody #mechanikasamochodowa


https://www.hejto.pl/wpis/samochody-mechanikasamochodowa-taka-sytuacja-z-dzis-po-tysiacu-km-od-ostatniej-d


Śruby się "wyluzowały", zwłaszcza jedna. Nie widać ich było na zdjęciu wcześnie. Przy mocnym dawaniu gazu olej się wylewał. Śruby dokręcone, ale możliwe że uszczelka też nie trzyma. Więc na nowe auto żona będzie musiała poczekać


O ta zaznaczona winna:

Ale i tak jeździć i obserwować kazali.

60c17f1f-ddf1-4ac8-bb61-212d60592265

Komentarze (3)

CoryTrevor

Czyli winna dużego ubywania oleju była nieszczelna pokrywa zaworów?

Odczuwam_Dysonans

@strzala666 bywa. Szczególnie jak się nie skręci tego równą siłą. Kiedyś standardową procedurą było dokręcanie pokrywy po jakimś czasie, no ale to były z reguły gładkie przylgnie i kawałek gumy.

Ja jestem zboczony, ale kleje do gwintów to moi przyjaciele xD

Marchew

@strzala666 Zrzucić pokrywę, wyczyścic pokrywę, sprawdzić czy nie ma pęknięć (o tak, lekka rysa może być pęknięciem przez które się sączy), wyczyścić styk pokrywa/głowica, nowa uszczelka, skręcić (uwaga, łatwo przekręcić gwint albo połamać pokrywę).


To jest standard że uszczelka na styki metal/plastik się wyrabia. Różne rozszerzalności cieplna, to tylko kwestia czasu.


Obczaj: https://www.youtube.com/watch?v=4iI9pWrJDoU od 24:20 do 25:00


ps. ahh no widzę że jednak dekiel stal

Zaloguj się aby komentować