Jest tutaj ktoś kto użył kiedyś rozszerzonej gwarancji na telewizor aby mu wymienili na nowy po uszkodzeniu matrycy? Zastanawiam się czy to faktycznie jest uznawane i co jest uznawane jako uszkodzenie nieumyślne jak to tam jest napisane w papierach :v #telewizory #rtv #niewiemjakotagowac
Komentarze (3)
Ja kiedyś załatwiałem to zdalnie dla moich rodziców. Kupiłem im tv Samsung, matryca po roku wyglądała jak ser szwajcarski. Tato przesłał mi zdjęcie a ja już sie z nimi bujałem przez maila i telefon. Ostatecznie bez nawet jakiejś specjalnie walki przyjechał serwis i wymienili na miejscu w domu matrycę. Generalnie całość bezproblemowo - poprosili o zdjęcie a to już miałem i powiedzieli ok - pojutrze w godz takich i takich przyjedzie serwisant.
Teść dobrał ubezpieczenie jak brał qleda z wystawy - pixele miały swój przebieg. Po 1,5 roku się zrobiła żółta plama, wymienili tv na nowy, bo matryc już nie robili do tego modelu (wszedł nowy). Dostali równowartość starego tv zwrotu kosztów 😅
Kolega z pracy w ostatni miesiąc przewiercił matryce w Samsungu- dostał pełną kwotę
Zaloguj się aby komentować