Czy ktoś mógłby zerknąć na tego loga z my traceroute? Na jego podstawie Vectra próbuje mi wmówić, że problem jest po mojej stronie. Ekspertem od sieci nie jestem, ale nie widzę tu nic alarmującego.

@6502 Dobra, ale jaki jest problem konkretnie? Bo widać, że są skoki pingu do bramy a 150ms pingu do własnej bramy to jest odrobinkę w ciul dużo.
@Thereforee Strona lispol.com ładuje się bardzo długo. Problem występuje tylko u vectry - niezależnie od urządzenia końcowego.
@6502 Powiedziałbym, że faktycznie z tego traceroute wynika że problem nie jest po stronie sieci Vectry ale gdzieś przed nią a wysokie pingi zaczynają się gdzieś koło bramy domyślnej więc nie dziwi mnie ich odpowiedź.
Osobiście zrestartowałbym konwerter (to co przyjmuje światłowód? nie miałem z tym styczności, całe życie na 3G/LTE xD) i sprawdził czy mu się poprawi.
@Thereforee Tak zrobię, mam zwykły router od vectry. Jak puszczam traceroute z mikrotika to problemy zaczynają się dalej:
Komentarz usunięty
to jest po wifi podlaczone? tyle przeskokow po adresach nierutowalnych z duzymi pingami.
@DEATH_INTJ Po kablu
@6502 strata 92% na ostatnim twoim urzadzeniu, ja bym tam popatrzyl, kabelki posprawdzal
@DEATH_INTJ Na moim urządzeniu? Jeśli dobrze rozumiem 192.168.0.1 to urządzenie vectry, każde kolejne jest już poza moją siecią.
@6502 to ciekawe. czyli te nerutowalne adresy sa u wektry? jesli tak to jakas kaszane odwalili i masz jakiegos ulepa internetowego.
tak dla scislosci:
adresy:
192.168.x.x
172.16-31.x.x
10.x.x.x
nie powinny sie pojawic w sieci operatora
co najwyzej jesli jestes za CGNatem powinienes widziec 100.64-127.x.x
to wyglada na jakas mocna amatorke i spora szansa ze wina operatora
Zaloguj się aby komentować