Komentarze (6)
@Pawel45030 nie rozumiem zupełnie.
Jak dzwonię to znaczy że chcę coś załatwić na już i nieodebranie mi tylko dorzuca kolejną rzecz "do zrobienia" i opóźnia sprawę
@Umypaszka a ja rozumiem bo nienawidzę gadać przez telefon
Chociaż ostatnio trochę mi przeszło, ale nadal wolę załatwiać sprawy mailem
@cebulaZrosolu też nie lubię i większość załatwiam mailowo, ale jak zależy mi na czasie albo natychmiastowej informacji to dzwonię
@Umypaszka ja pracowałem na call center przez 2 lata, dalej nienawidzę gadać przez telefon. Teraz pracuje jako inspektor ndt, muszę gadać przez telefon znowu, żeby z majstrami robotę omawiać itp, dalej tego nienawidzę xD
@l100e po pracy w call center to też bym znienawidziła xD
- Tamta osoba potem przysyła maila.
Zaloguj się aby komentować
