Komentarze (6)

Umypaszka

@Pawel45030 nie rozumiem zupełnie.

Jak dzwonię to znaczy że chcę coś załatwić na już i nieodebranie mi tylko dorzuca kolejną rzecz "do zrobienia" i opóźnia sprawę

cebulaZrosolu

@Umypaszka a ja rozumiem bo nienawidzę gadać przez telefon


Chociaż ostatnio trochę mi przeszło, ale nadal wolę załatwiać sprawy mailem

Umypaszka

@cebulaZrosolu też nie lubię i większość załatwiam mailowo, ale jak zależy mi na czasie albo natychmiastowej informacji to dzwonię

l100e

@Umypaszka ja pracowałem na call center przez 2 lata, dalej nienawidzę gadać przez telefon. Teraz pracuje jako inspektor ndt, muszę gadać przez telefon znowu, żeby z majstrami robotę omawiać itp, dalej tego nienawidzę xD

Umypaszka

@l100e po pracy w call center to też bym znienawidziła xD

szatkus
  • Tamta osoba potem przysyła maila.

Zaloguj się aby komentować