ehh zmienił bym motor na jakiś inny ale nie wiem na co.
ten za drogi, ten za dużo pali, w tym trzeba kieta smarować. zawsze coś xD
#gownowpis
Nemrod

@SuperSzturmowiec Dlatego ja nie mam takich rozkmin i używam swojego już 10 lat. Nie za bardzo potrafię wytrzymać jakieś trasy - idealnie jest do godziny jazdy, z przerwami jakieś 300 km zrobię, ale mam dość. Nie wiem, czy to wina motocykla, czy po prostu jestem starym grzybem. Obawiam się, że zmiana motocykla mogłaby niczego nie zmienić w tym zakresie (tzn. pewnie są jakieś giganty z klimatyzacją, fotelem z masażem i jacuzzi, ale nie chciałbym sprzedawać domu, żeby kupić motocykl).

SuperSzturmowiec

@Nemrod chyba tak bedzie trzeba zrobic.

z takich co mi się podobają

Mt-09 by mi się podobało ale wieje bo to naked- kanapa oszczędnie obszyta także dupa by miała cieżko. Plus ze dosyć oszczędny da się zrobić 4l/100

z900 gsx1000 s - dzwięk 4 cylindrowca i fajny wygląd

r1250 RS - fajny wygląd, dynamiczny i w miarę oszczędny silnik, jakaś tam osłona przed wiatrem, napęd "wałem". Na minus cena i taka sobie bezwawaryjnosc.

t-max - dużo miejsca, niezłe wyposażenie w topowej wersji, napęd pasem. minus- cena, spalanie w stosunku do mocy silnika

Forza 750 - design, niskie spalanie, DSG. Minus napęd łańcuchem, cenowo tak górna granica

Nemrod

@SuperSzturmowiec Kwestia spalania mnie w ogóle zastanawia. Jakim cudem mój 2.0 TDI pali mniej, niż większość motocykli? 1500 kg, rozmiar, 4 szerokie opony.

Ok, w domu rodzinnym stoi jakaś 300 i to faktycznie pali mało - 3.2l/100 mniej więcej (jeśli unikasz przekraczania 100 km/h). Choć to i tak nie jest żaden oszałamiający wynik, skoro dieslem przy bardzo spokojnej trasie krajówkami udało się zrobić 4.1.

SuperSzturmowiec

@Nemrod no własnie kolosalna róznica w masie i oporach toczenia a mimo tego wcale nie palą jakoś znacznie mniej. chyba po czesci jest to ze sie na całkiem innych obrotach(charakterystyka silnikow motocyklowych) jezdzi w porównaniu do samochodu

AndrzejZupa

Jak rozważasz t-max to weź pod uwagę AK 550.

SuperSzturmowiec

@AndrzejZupa jakby to miało znaczek hondy suzuki to tak. W tej cenie Kymco jest za drogiej ak na tajwański produkt . jak wchodziło na rynek to naprawdę miało dobra cenę ale stosunkowo szybko rosła. owszem różnica spora

Nie wiem czy si uporali bo na początku był dosyć. nieprecyzyjny wskaźnik poziomu paliwa. cieknące lagi - nie wiem czy już producent ogarnął. i najnowsze są ok.

No i zdarzają się awarie.

AndrzejZupa

@SuperSzturmowiec Tego nie wiem. Ale stylówkę ma pod X-maxy (może się podobać), 2 gary. Dla mnie za duży, ale jakbym nie miał ograniczeń na długość to bym mocno się zastanawiał.

Klamra

@SuperSzturmowiec w tamtym roku miałem taką rozkminę. Sprzedać i kupić innego. Ale ten mi się nie psuje, to po co? Jedyna bolączka, to taka, że na swoje wyprawy średnio mi się jeździ na nakedzie. I chciałbym coś adv. Ale nawet jeśli kupię wyprawowego, to yamaha zostanie do popierdalania po mieście i do pracy.

SuperSzturmowiec

@Klamra no własnie i nie wiadomo czy ten nowy były tak samo dobry. jak tą zajade to chyba znowu to samo choc w tej nowej wyswietlacz mi sie nie podoba. wole w miare klasyczne zegary

cododiaska

Źle przeczytałem jeden wyraz i wyszło mi

ehh zmienił bym monitor na jakiś inny ale nie wiem na co.

ten za drogi, ten za dużo pali, w tym trzeba kieta smarować. zawsze coś xD


Uważam, że w tej wersji post jest jeszcze lepszy ( ͡o ͜ʖ ͡o)

SuperSzturmowiec

@cododiaska monitor tez bym se kupił inny najlepiej oled xD

Zaloguj się aby komentować