Dziwna akcja...

Zamówiłem sobie łożyska do asg z francuskiego sklepu z płatnością BLIKiem.

W trakcie płatności, po wpisaniu 6 cyfr potwierdzeniu płatności na urządzeniu mobilnym, coś się wywróciło na plecy i widok jak na screnie. Odświeżam stronę i nic wciąż biały ekran to wyłączyłem wracam na sklep a tam widok taki, że produkt w koszyku i brak zamówienia w historii zamówień.


Patrzę na konto środki zeszły, płatność zaksięgowana.

Długo nie myśląc reklamacja do operatora płatności.

Odpisali cytując:


Transakcja została przyjęta przez odbiorcę dnia 2025-07-01 00:21. Systemowe potwierdzenie zawierające wszystkie informacje na temat transakcji zostało wysłane w odrębnej wiadomości na adres e-mail podany przy transakcji. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.


Teraz napisałem do sklepu ciekawe co z tego wyjdzie.


Miał ktoś tak kiedyś?


#zakupy

#blik

1b87e4a3-0841-4bb1-bd30-bdb3f04dc97b

Komentarze (4)

tmg

Wygląda na to że pauU przyjął płatność ale z jakichś powodów nie uruchomił się webhook rejestrujący zakup w sklepie klienta. Kontakt ze sprzedawcą powinien wystarczyć.

walus002

@tmg fakt otrzymałem zwrot dziś i złożyłem ponowne zamówienie i znów to samo xD

Belzebub

Co tam będziesz składał?

walus002

@Belzebub DMRke i znalazłem fajne łożyska od FPS soft air których w Polsce nie mogłem namierzyć

Zaloguj się aby komentować