Dziwna akcja...
Zamówiłem sobie łożyska do asg z francuskiego sklepu z płatnością BLIKiem.
W trakcie płatności, po wpisaniu 6 cyfr potwierdzeniu płatności na urządzeniu mobilnym, coś się wywróciło na plecy i widok jak na screnie. Odświeżam stronę i nic wciąż biały ekran to wyłączyłem wracam na sklep a tam widok taki, że produkt w koszyku i brak zamówienia w historii zamówień.
Patrzę na konto środki zeszły, płatność zaksięgowana.
Długo nie myśląc reklamacja do operatora płatności.
Odpisali cytując:
Transakcja została przyjęta przez odbiorcę dnia 2025-07-01 00:21. Systemowe potwierdzenie zawierające wszystkie informacje na temat transakcji zostało wysłane w odrębnej wiadomości na adres e-mail podany przy transakcji. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.
Teraz napisałem do sklepu ciekawe co z tego wyjdzie.
Miał ktoś tak kiedyś?
#zakupy
#blik
