Dziś od 7:00 już poruszałem trochę garami, potem tankowanie i auto gotowe na mrozy.

Pojawił się mały problem bo dziś auto miało problem z rozruchem, a jestem po wymianie pompy więc muszę poobserwować bo może wskutek wymiany pompy zaczęły wtryski lać.
Zamówiłem zestaw 8 wtrysków wraz z listwą wtryskową od S8 (400 zł) oraz nowy regulator ciśnienia paliwa Bosch (90 zł).

W poniedziałek wlatuję na warsztat na zmianę 2 łożysk z tyłu oraz sprężyn na trochę wyższe bo tył przy pełnym tankowaniu jest optycznie delikatnie niżej od przodu.
Przy okazji zmienię regulator ciśnienia paliwa oraz zrobię pomiary ciśnienia wraz z czasem dobicia 4bar by zdiagnozować skutecznie problem.
Jest szansa, że montaż pompy poszedł średnio i gdzieś kosz jest nieszczelny - też to sprawdzę no i w ostateczności zrobię bajpas by paliwo zaciągane było bezpośrednio z dołu komory, a nie z kosza.
Pompa w tym modelu pełnie 2 funkcje, zasila listwę i zaciąga paliwo jednocześnie z drugiej komory, cały system paliwowy w baku jest mocno skomplikowany, w razie gdy będą dalsze problemy to przerobię to całkowicie bądź dołożę dodatkową pompę dedykowaną do stałego napełniania kosza.
Kocham ten samochód

#wrocuawskieaudi #motoryzacja #samochody
96173c6d-b66e-4a41-bcb7-602847ee6b6c
vredo

Powinno być 18+ lub NSFW, na zdjęciu widać kopulację maszyn. Jedna wchodzi w drugą i się spuszcza, fuj.

libertarianin

Właściwie to czemu tak pokomplikowali ten system paliwa? Jest jakiś realny techniczny powód?

Odwrocuawiacz

@libertarianin nie mam pojęcia.

Rozwiązanie jest co najmniej dziwne w E38 jest dużo prościej.

Tym bardziej że układ ma 4 bar, a w większości aut jest 2-3.

Dodatkowe zadanie dla pompy to w tym wypadku totalny bezsens.

PanNiepoprawny

@Odwrocuawiacz w każdym modelu z 4x4 tak jest. U mnie w Seacie też.

Zaloguj się aby komentować