Czy ktoś z was miał okazję jeździć samochodami Omoda / Jaceoo / Bejin / MG? Lub koreańskim SaangYong? (edytowałem :P)


U mnie w mieście dużo się już pojawiło tych chińczyków i ciekwi mnie jak to się sprawuje. Na ruskich forach trochę narzekają na skrzynie biegów w jaceoo ale to posty sprzed kilku lat więc jakość mogła pójść w górę.


Kusi cena w relacji do wyposażenia, może to też dobra opcja na leasing.


#samochody #motoryzacja

Komentarze (21)

suseu

@inty Przepraszam ale SsangYong to południowokoreańska marka samochodów, wczoraj się dowiedziałem bo w galerii stał taki jeden i na szybie miał Made In korea

inty

@suseu Tak, wiem o tym Nastąpiłe edycja, żeby nie było

LondoMollari

@inty SaangYong z chińskim gównem proszę nie mieszać. To jest Koreańska firma.

inty

@LondoMollari Tak tak, wiem, że SY to koreańska marka.

DirtDiver

Macałem parę dni temu MG HS i jestem w szoku jak (na pierwszy rzut oka) solidnie jest to zrobione. Do tego pojebanie atrakcyjne warunki finansowania, 6 lat gwarancji i cena tak 50+ tys. niższa od porównywalnego VW. Moim zdaniem jak za 2-3 lata te samochody trafią na rynek wtórny to się okaże co są warte. A jak będą warte cokolwiek to się europejska motoryzacja może pakować.

inty

@DirtDiver Jak europejskie moto zejdzie też z cenami to może się jakoś utrzymać - na ten moment różnice są bardzo duże jak mówisz.


No nic, zostanie mi umówienie się na jazdę testową za jakiś czas.

PlatynowyBazant20

@inty ja tylko mg3 po mikołowskiej w kato się przejechałem, myślałem że będzie bardziej wbijać w fotel jak na 115kM w segmencie B

dez_

Znajomy ma Beijin 7 i jest bardzo zadowolony. Spalanie przy spokojnej jeździe lekko ponad 7l co na taką krowę jest chyba ok.

SuperSzturmowiec

Pytanie jak skończy się leasing to czy będziesz to dalej trzymał czy będziesz próbował sprzedać to za grosze. Jak ktoś lubi eksperymentować to czemu nie.

100mph

@SuperSzturmowiec duzo ludzi bierze te wynalazki w najem

SuperSzturmowiec

@100mph w najem to rozumiem. Potem bierzesz następne itp. ale jako auto na lata to bym nie bral

100mph

SY jezdzilem. Mi by styknal. Mocno wymagajacy nie jestem ale w srodku deska jest jakas taka ... niefajna. Osobiscie szukalbym europejczyka albo japonczyka albo koreanczyka na promocji.

wqrw

@inty Mam okazję jeździć w robocie MG HS II, naprawdę fajne auto, zdecydowanie "najmniej chińskie" z chińczyków na naszym rynku. SaangYong zmienił nazwę na KGM i nowe modele to de facto chińskie samochody (robią je "we współpracy" z chińczykami), tylko sporo droższe i gorzej wyposażone...

Belzebub

IMO za szybko o rzetelne opinie. Kolejna sprawa znajomy ma Jaeco 7 generalnie sobie chwali tylko sprawa jest taka,że po 3 latach jak leasing się skończy to raczej nie będzie chciał wykupić no i w porównaniu z VAGiem no jednak da się odczuć jednak,że ta jakość jest słabsza. Ikonki na przyciskach się ścierają po niecałym roku użytkowania na przykład. Generalnie dał za to duże auto 130 k…inaczej to jest wartość fakturowa. Dokładasz 20-40 k i masz Europejczyka,którego potem nie strach wykupić na własność i nie spadnie tak z ceny. To moja opinia a pół roku temu byłem też na etapie zastanawiania się no i jednak jeśli chcesz kupić furę czy wziąć w leasing a potem ją wykupić to trzeba się głęboko zastanowić bo nie wiadomo co będzie z serwisami,częściami czy mechanicy będą to potrafili naprawić itd. Teraz dopiero się wszystko za rok - dwa okaże

A_a

@inty jak dobrze kojarzę, to ktoś z tagu #uk na początku roku dodawał post że kupił MG

Johnnoosh

@inty Lepiej nie kupować bo potem przejmą europejskie fabryki samochodów i cała Europa zbiednieje, to tylko chwilowa oszczędność. Po wykupieniu przemysłu samochodowego wykupią potem resztę. Dlatego się nie opłaca.

inty

@Johnnoosh kto kogo wykupi bo tak napisałeś, że nie rozumiem

Johnnoosh

@inty Chiny wykupią europejski przemysł

inty

@Johnnoosh pewnie taki mają plan robiąc dumping cenowy, rząd chiński im to finansuje.


U nas normy euro, koszty prądu, ets'y, koszty pracowników, wszelkie regulacje - to powoduje, że cena końcowa jest wysoka

Johnnoosh

@inty Swoją drogą są te przesadne regulacje UE niszczące przemysł, niektórzy mówią że mogą być na zlecenie właśnie Chin a po przejęciu przemysłu w UE zostaną zniesione. Ale to tylko plotki.

Ten_koles_od_bialego_psa

@inty KGM - Ssangyoungiem jeździłem w testach 3 dni torresem. Spoko auto. Porządnie wykonane, gwrancja dluga więc fajnie.

Na minus dupiaty interfejs obsługi przywodzący na myśl kafelki w Noki Lumia.

Miałem też okazję jeździć korando 2 lata temu. Przyzwoite dobre auto ale bez wodotrysków, kopiuj wklej filozofia Suzuki Vitary.

Zaloguj się aby komentować