Chyba skończyłem wizualnie projektować poziomy w swojej grze. 

Z pustych korytarzy zrobiłem tętniące szczegółami i elementami miejsca.

Każdy z poziomów zyskał sporo światła, elementów i szczegółów. 


Posłuchałem też kilku rad Mirków i innych ludzi z różnych forum.

Poprawiłem sporo też w dźwiękach i animacjach.


Dość sporo się nauczyłem przez te dwa miesiące, a efekty można zobaczyć na filmiku ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Jak kogoś tytuł interesuje, to jest na steam w zapowiedzi: https://store.steampowered.com/app/3681830/Walters_Adventur


! #gry #steam #walteradventure #indiegamedev #tworczoscwlasna

https://youtu.be/glUxw8E5HkA

Komentarze (3)

Fly_agaric

Muzyczka jak z C64 skradła moje serce. Fajnie, że te gemy na kamienie zamieniłeś. Dobrze idzie.

Jest wsparcie dla padów, czy tylko klawa?

Gagger

@Fly_agaric Jest wsparcie, póki co dla xboxa ale jak zaprogramuje całe sterowanie poprawnie razem z zabezpieczeniami to i dla PS

Fly_agaric

@Gagger Moje arcadowe joy'e mogą w obu trybach pracować, na szczęście W takie gry najlepiej na joysticku.

Zaloguj się aby komentować