@Taxidriver Ja sam nie mogę od dłuższego czasu korzystać z Revolut, bo aplikacja jest niezgodna z moim telefonem.
Bez aplikacji na telefonie nic nie mogę zrobić. W przeglądarce się nie zaloguję, bo wymaga to potwierdzenia logowania w aplikacji (do niedawna i tak w ogóle nie mieli nawet wersji na przeglądarki). Na drugim telefonie nie mogę się zalogować, bo jest widocznie za stara wersja Androida i nawet się aplikacja nie instaluje.
Jak na stronie wejdę w opcje kontaktu, to piszą żeby uruchomić chat w aplikacji (zapewne i tak obsługiwany przez bota).
Cały czas mi tylko ślą maile, że muszę się zalogować i potwierdzić swoje dane, tylko niby jak? Piszą zawsze z maili "no-reply".
XXI wiek. Musze kupić nowy telefon, żeby móc skorzystać z konta bankowego. Tylko jak mam kupić nowy telefon bez dostępu do konta? ¯\_(ツ)_/¯
Nie mam tam żadnych środków, więc mi to wisi, ale używałem Revolut do tworzenia wirtualnych kart płatniczych.