Andretti nie wchodzi do #f1 przynajmniej na następnych parę lat. Business is business, w argumentach przeciw ich wejściu do sportu m.in.

  • Mogą być niekonkurencyjni (bo Haas przecież jest)
  • To że będą brać od Renault silniki odbierze F1 prestiżu
  • Nazwisko takie jak kuhwa Andretti nie doda wartości formule i będzie występami budować tylko swoją markę

https://x.com/MarioAndretti/status/1752753382459117679?s=20
Rafau

@ssloniu co to w ogóle za argumenty są? brzmi to tak, jakby szukali powodów na siłę, albo próbowali wytłumaczyć to, że się obrazili na aplikanta.

IronFist

Brakuje najważniejszego argumentu, a mianowicie nie chcą się dzielić kasą z kolejnym zespołem xD Także teraz chyba jedynie mogą liczyć, że ktoś będzie chciał sprzedać zespół

ssloniu

@IronFist Nie ma chyba zespołu na sprzedaż, Jordan/Force India są niby zespołem fabrycznym a papa Stroll chyba faktycznie jest motorsportowym świrem. Red Bull trzyma się póki co Minardi/Toro Rosso (swoją drogą super nowa nazwa, Visa cash app rb xD) Sauber już przyklepany z Audi, na moje to Renault wygląda na takich co im się już nie chce ale panie, taka kasiora z tego płynie, że żal sprzedawać. Popatrz na Haasa, ekipa przegrywów jedzie tylko żeby jechać, bo hajs się zgadza. To jest teraz złoty biznes i nikt nie chce dzielić tortu na więcej części ani oddać talerzyka.

IronFist

Z Haasem nie wiadomo kiedy Gene z lampy stwierdzi, że ma dość i zadowala go pewnie z miliard za sprzedaż zespołu. A Toro Rosso to dla mnie zagadka w dłuższym okresie, jako zespół juniorski miał jasne cele, a teraz? A co jak hipotetycznie, za kilka lat zaczną być zespołem który w określonych warunkach zacznie RedBullowi urywać punkty? Albo w 2026 po zmianie regulaminu będą z RB na podobnym poziomie bo się okaże, że ich koncepcja nie wypali?

Rafau

@IronFist nie wiem co by się musiało wydarzyć, żeby toro roso zaczęło zagrażać RB, ale byłoby to z pewnością zabawne do oglądania

kubex_to_ja

@ssloniu te argumenty, to jest jakiś kurwa śmiech na sali. Liberty co wyście zrobili z tym sportem

minaret

@ssloniu Po prostu skasują ich dużo więcej w 2028. Biorąc pod uwagę ile podrożały zespoły ja myślę że z 200mln dilution fee spokojnie może skoczyc do 600 za te 4 lata

Asgeir

@minaret Jest jeszcze droga o której wspominał Gutowski - FIA miałaby wydać im licencje z którą mogliby się scigać, ale bez udziału w zyskach wynikających z umowy Concorde

Patrique2001

@ssloniu Stefano na taczkę, i na Kamczatkę!

Zaloguj się aby komentować