
Wykonawca tunelu średnicowego w Łodzi poinformował, że "potwierdziły się wyniki z poprzednich badań: wiele budynków na trasie tunelu jest w stanie złym lub awaryjnym". Ekspertyzy mają objąć sto kamienic na trasie tunelu. Inwestorzy nie chcą dopuścić do powtórki sytuacji z września ub. r., gdy doszło do osunięcia fragmentu kamienicy przy al. 1 Maja. "Niewykluczone, że ekspertyzy ułatwią podjęcie trudnych decyzji o ewentualnych rozbiórkach kamienic, które są w najgorszym stanie technicznym" - mówi rzecznik firmy, która prowadzi budowę.
Potwierdziły one wyniki z poprzednich badań, że wiele budynków na trasie tunelu jest w stanie złym lub awaryjnym - mówi Piotr Grabowski, rzecznik Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego, które buduje tunel.
PBDiM przeprowadził inwentaryzacje budynków na trasie drążenia tunelu między al. 1 Maja a przystankiem Łódź Śródmieście. Obecnie PBDiM inwentaryzuje budynki na odcinku od przystanku Łódź Śródmieście do Łodzi Fabrycznej. [...]
#wiadomoscipolska #lodz #tunel #budowa #budownictwo #rmf24