Afera w warszawskim ratuszu! Warszawa zaprojektowała SCT opierając się o dwa sponsorowane badania

Afera w warszawskim ratuszu! Warszawa zaprojektowała SCT opierając się o dwa sponsorowane badania

Niedlasct
W 2022 roku miasto podpisało umowę z Fundacją Promocji Pojazdów Elektrycznych, w której zobowiązało się do niepodejmowania żadnych czynności, które mogły by zagrozić powodzeniu założeń programu Strefy Czystego Transportu, oraz zobowiązało się do zachowania lojalności względem Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, oraz do poszanowania interesów Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych.

Ktoś może zna tę informacje? Weryfikował? Najdziwniejsze jest porozumienie zakładające brak działań które mogłyby zagrozić SCT. Trochę dziwi że takie tematy nie są grillowane?

Inna rzecz, że regularnie spotykam się z opinią o szeregu pyłów z klocków hamulcowych/opon, a tych pojazdy elektryczne jako cięższe powinny generować więcej? O suvach i innych pickupach nie wspominając?

Ktoś coś?

#warszawa #trzaskowski #polityka #sct #afera

Komentarze (2)

LondoMollari

a tych pojazdy elektryczne jako cięższe powinny generować więcej


@tyle_slow To niekoniecznie prawda, bo pojazdy elektryczne stosują hamowanie regeneracyjne, które radykalnie zmniejsza zużycie klocków hamulcowych.

tyle_slow

@LondoMollari mądrego to mądrze posłuchać. Ja co prawda dochodzę do wniosku ze unijna strategiajest o kant dupy.


Kolejne normy powinny byc wycofane/wstrzymane, a sama produkcja zrobiona tak aby nowe samochody taniały, wtedy flota by mlodniala itd. Teraz zrobili tak ze jezdza coraz starsze samochody bo malo kogo stać na nowe które mają chore ceny.


Wtedy zmiana była by ewolucyjna. A tu zamordyści idą na wyniszczenie... urzedasy powinny miec odciete pensje i wszelkie dodatki czy samochody sluzbowe i niech jezdza uberami i zbiorkomem.

Zaloguj się aby komentować