Komentarze (9)

mannoroth

@Z_buta_za_horyzont Za moich czasów dostałaby pałę za nierozwiązywanie jedyną słuszną metodą nauczyciela

Z_buta_za_horyzont

@mannoroth Też miałem takich nauczycieli .

mannoroth

@Z_buta_za_horyzont Każdy miał. Zwłaszcza w latach 90tych.

brain

@mannoroth Ale w tym wypadku należałaby się jej ocena negatywna, bo uczy się na pamięć. No chyba że ta metoda ułatwi jej wyliczenie samego 6*9 bez rozpisywania wszystkich wariantów n*9.

ZohanTSW

@mannoroth no pytanie czy dziecko z gifa rozwiązuje to zadanie czy przepisuje schemat. Pewnie jakby dostało wyrywkowo 7x9 to by się zesrało i o to chodziło nauczycielom. Chociaż ten sposób z gifa jest fajny do pokazania zależności między liczbami

ciri0x5a

kolejne chinskie metody, brakuje "palcowki". jakby mnozyla "(od 1 do 9) x 7" to tez zadziala? no k⁎⁎wa nie. ale zwalmy na edukacje ze gowniarz nie potrafi tabliczki mnozenia-to przeciez juz "wysoka matematyka", "dzieci maja myslec a nie wkuwac na pamiec" czy "lekarz wygugla objawy i da paracetamol" - oh, chyba sie zagalopowalem xD

Z_buta_za_horyzont

@ciri0x5a chiński gówniarz po prostu pomyślał i innowacyjnie podszedł do rozwiązania tego zadania.

oh, chyba sie zagalopowalem xD

Naszym chłopakom brakuje odrobiny luzu .

ciri0x5a

@Z_buta_za_horyzont moze troche spiety jestem, jesli chodzi o edukacje ale kaszojad nie podszedl do tego innowacyjnie tylko wykul inna regulke niz nauczyc sie tabliczki. duzo mniej elastyczna.

Z_buta_za_horyzont

@ciri0x5a Każda metoda jest dobra do osiągnięcia celu o ile jest skuteczna .

Zaloguj się aby komentować