Zdjęcie w tle
RealAKP

RealAKP

Specjalista
  • 23wpisy
  • 41komentarzy

Robię swojego Grimrocka! Dzisiaj napierdzielałem śliwki, ciastka, pomarańcze i inne dobre rzeczy! Nie ma to jak obrać i zjeść 21 pomarańczy w trakcie walki z bossem. Część assetów zrobiłem sam, ale większość pochodzi z darmowej paczki z jedzeniem, bardzo polecam LINK . Oczywiście to nie znaczy, że nie ma z tym roboty, trzeba przygotować ikony do ekwipunku (napiszę o procesie w którymś z kolejnych wpisów), wymyślić i dodać opisy, uzupełnić statystyki, tabele przedmiotów, przekonwertować materiały na swój master, zoptymalizować tekstury i w końcu ułożyć żarcie na planszach, ewentualnie też dodać do leveledlists. #gamedev #unrealengine #crpg #dungeoncrawler


Będę tagował wpisy #aboutthieves także obserwujcie jeśli jesteście zainteresowani jak taka gra powstaje.


Poprzednie wpisy bez tagu:


O ikonkach w edytorze


O użyciu AI do projektowania logo

067be551-2022-407b-bea8-2a8f8fbe2d21
RealAKP

@cyberpunkowy_neuromantyk XD Nie pomyślałem o tym. Imię zaczerpnąłem akurat od tego jegomościa Zed, Duke of Banville.

d955f565-d10b-45dc-a765-17d998d3fcea

Zaloguj się aby komentować

Dłubię po godzinach swojego Grimrocka, grę #crpg z gatunku #dungeoncrawler Jednym ze sposobów na które ostatnio wpadłem, żeby trochę sobie ułatwić życie i umilić pobyt w edytorze, gdzie spędzam większość czasu, to dodanie swoich customowych ikonek, wyraźnie odznaczają się od edytorowych i ułatwiają mi połapanie się co gdzie ustawiłem. Wpadłem na to, kiedy postanowiłem zaznaczyć sobie miejsce gdzie będzie się spawnował potworek po striggerowaniu przez gracza i nie mogłem znaleźć w bibliotece UE nic co by pasowało a czego bym wcześniej nie użył. Dodatkowo na screenach widać siatkę która jest powtarzalnym decalem rzucanym od góry na całą planszę gry, dzięki której ogarniam czy trafiam w pola, co jest bardzo ważne bo to gridbased dungeoncrawler ( ノ ゚ー゚)ノ


#gamedev #indiegamedev #unrealengine

f37584ff-0502-49c1-9273-4125c203fe4a

Zaloguj się aby komentować

Robię sobie swoją grę #crpg #dungeoncrawler oncrawler, takiego swojego Grimrocka. Wrzucałem podobny wpis już kiedyś na inny taki portal, ale tym razem chciałem spróbować z bardziej regularnym pisaniem jakiś ciekawostek na temat tego jak to jest tworzyć grę w pojedynkę. #gamedev


W tym wpisie chciałem wam pokazać jak dzięki #ai udało mi się stworzyć swoje wymarzone logo gry, staroszkolne i na bogato ( ノ ゚ー゚)ノ

066c8f66-851d-4c69-99dc-f11312dda76b
Gibson_M

Bardzo fajne. Z którego AI-artysty skorzystałeś?

RealAKP

@Gibson_M To było jeszcze Dall-e2, wygenerowałem 8 obrazków z czego wytypowałem 2 jako inspiracje i stworzyłam na ich podstawie ostateczne logo. Na główną inspirację samego kroju pisma posłużyła mi jeszcze ta wersja.

7c98edcd-6785-4926-ac4c-201344d97e19

Zaloguj się aby komentować

Poprzednia