Zdjęcie w tle
MANIAC

MANIAC

Kompan
  • 4wpisy
  • 10komentarzy
Cześć, zostałem ostatnio oszukany. Zamawiam od kilku lat w pakistanskiej fabryce smieszne pileczki do kopania - zośki. Po wielu poszukiwaniach i testowaniu sampli w koncu miałem dobrej jakosci dostawce, ktory produkował dokladnie to co chcialem i zamawiałem u niego od 2015 roku mniej więcej co rok. Wyslalem kolejne zamowienie w lutym, jednak cisza. Dopiero w maju ktos sie odezwal, ze byly problemy z mailem, etc. jednak chetnie przyjma zamowienie. Kontakt uzywal tego samej formuly rozmowy, wystawil taka sama fakture, nawet na moja prosbe przeslal zdjecie sampla, bo chciałem byc pewien, ze sa te same kolory, etc. Zdjecie mialo geolokacje fabryki w Pakistanie i odpowiednia datę. Jednak poprosił tym razem o PayPal z nowym adresem, co nie wzbudziło u mnie podejrzen, bo dosc problematyczne jest przesylanie kasy do Pakistanu, porzednio byl to WU, MoneyGram czy przelew, kilka roznych sposobow.
Po swietnym kontakcie przez pare tygodni i przelaniu przeze mnie PP kontakt sie urwal i dopiero wtedy sprawdzilem, ze PP prowadzi do nigeryjskiego nazwiska. Nabrałem podejrzeń i wyslalem wiele maili promptujacych o rozpoczecie produkcji. Cisza byla dluga, po czym zaczalem dostawac maile, ze wplata nie doszła (doszla) i czekaja dalej na wplate. Komunikacja z ich strony odbywala sie z kilu maili, ja zawsze wysylalem na wszystkie naraz. Nie dosc, ze stracilem pierwsza wplate (1k $) to jeszcze cisna o kolejna wplate. Nie ujawnilem sie z podejrzeniami, ale czuję, ze nigeryjska ekipa przejela ich maila, etc i prowadza kampanie naciagania dotychczasowych klientów. Teraz moje pytanie, jak można by bylo ich udupić? Wyslac im jakies potwierdzenie z zaszytym wirusem czy cos? Wkurza mnie to strasznie bo normalnie juz bym mial ten towar, duzo ludzi czekalo na dostawe, pilki mialy byc na uzywane na zawodach, pokazach i wszystko poszlo sie... Czy jest ktos, kto mógłby mi pomoc w małej zemscie zlodziejom? W razie czego wrzucę screeny, etc. Wiem ze nie wszystko opisalem i udekumentowalem, ale poki co chcialem sie zorientowac, czy mozna się jakoś zrewanzowac za stracony czas, kase (pewnie nie odzyskania), ale przede wszystkim stracony sezon sportowy:(
ChlopakiZDzialeczek

Napisz z innego maila, jako inny klient. Tylko 10x większe zamówienie.

Następnie, gdy będzie już miało być zamówione napisz zapytanie czy to oni i wskaż na swój wpis na hejto/google business etc. Gdzie smarujesz po nich najgorsze pomyje.


Następnie napisz prośbę o wyjaśnienie jako klient B.

Wróć do nich jako klient A z informacją, że Interpol już o nich wie i mają wystawione nakazy aresztowan.


Zgłoś się do PayPal, być może wchodzi w grę Cashback.


Jakbyś potrzebował więcej inspiracji służę pomocą.

Ale najpierw poproszę o jakieś dowody.

MANIAC

Hej, niestety niewielka to fabryka w Pakistanie i smarowanie nic nie da:( Przypadkowo nawet do mnie wyslali maila do innego klienta, więc nie naciągają tylko mnie. Niestety PP poszedl jako family & friends więc to moja wina. Nakazy w Pakistanie, czy tam Nigerii mogę sobie w dupę wsadzić. Ech.

MANIAC

Jedyne co mi przychodzi do głowy to plik z potwierdzeniem przelewu następnego zamówienia z zaszytym jakimś dziadem, żeby utrudnić im życie, no ale ja nie umiem w to.

Zaloguj się aby komentować