@Yes_Man chciał wiedzieć jak idzie z gaźnikiem, to wstawiam apdejt. Późno się zabrałem, a dodatkowo staram się złożyć i od razu ustawić ten jeden gaźnik.
Ustawianie pływaka w komorze jest proste lecz, jeśli dobrze rozumiem, ktoś mógł wywalić ten gaźnik właśnie z tego powodu. Między krawędzią suwmiarki a środkiem zaokrąglonej krawędzi pływaka ma być 1,0 - 1,5 mm. Nie mierzyłem, na oko jest > 5 mm.
Poza tym wszystkie części szczotkuję mosiężną mini-szczotka żeby pozbyć się utlenionego aluminium w postaci kropek. Złożyłem tłoczek wchodzący w gardziel. Propos gardzieli to usunąłem wystajace resztki nadlewów po obróbce.
Dużo dalej nie mogę pójść, muszę zamówić oringi pokrywy komory pływakowej, uszczelniacze osi przepustnicy (albo sam wydrukuję
Edit: złożyłem na tyle żeby części nie leżały luzem. Z zauważonych problemów tłoczek opada o ok. 0,5 - 1,5 sekundy zbyt szybko. Musi zostać jak jest, nie będę zamawiał nowego tłoczka i korpusu.
#macmajster #prestizowygruz2 #mechanikasamochodowa #diy #zrobtosam




