Właśnie zadzownil do mnie automat jakiś z numeru 58 555 43 03 przedstawiając się z imienia i nazwiska jako kobieta i twierdząc, że chce przeprowadzić ankietę o usługach telekomunikacyjnych.
Zadał mi pierwsze pytanie a ja na to: "jesteś zjebana".
A ten automat mi mówi "nawzajem" i koniec połączenia XD

Super kurwa AI, świat idzie do przodu XD
Wooohooo

#ciekawostki #technologia #oszukujo #telemarketing
HollyMolly

Do mnie przed chwilą dzwonili z jakiejś szkoły językowej z zaproszeniem, ale na pytanie "skąd macie kurwa ten numer" rozmowa się nagle urwała, nawet nie zdążyłem zbadać czy to bot. Pewnie konsultant akurat wjeżdżał do tunelu.

bizonsky

Boty zazwyczaj po każdym zdaniu robią zauważalną pauzę. Jakby ktoś wyciszał mikrofon po drugiej stronie. Nie za bardzo kojarzę bota u którego dla pozoru słychać chociażby jakiś szum między zdaniami albo coś co udawało by prace innych konsultantów w tle.

Alnitak

@bizonsky Pamiętam jak robiło się takie numery 15 lat temu. Z kolegami tworzyliśmy podobne bindy i dzwoniliśmy na losowe numery, albo w grach MMO wchodziliśmy tak w interakcje z innymi graczami. Wtedy to była niewinna zabawa, a teraz połowa społeczeństwa myśli, że to sztuczna inteligencja do nich dzwoni - z mojej perspektywy to dosyć zabawne, że to się jeszcze robi w ten sposób Ogólnie przeszła przez głowę mi taka myśl, że technologia pozwala całkowicie zastąpić taką pracę automatem, ale jednocześnie w niektórych sektorach brak jest kompetencji żeby wdrożyć automatyzację na takim poziomie. Utrzymanie infrastruktury, oprogramowania. Brak jest kompetencji żeby wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce - nawet taką prostą. Ostatnio jechałem przez A4 i na bramkach dalej siedzą ludzie, którzy mają do wybrania kilka przycisków w zależności od rodzaju pojazdu. Mówi się, że AI zastąpi ludzi w większości zawodów, a mi się wydaje, że to prędko nie nastąpi skoro tak proste czynności wciąż wymagają nadzoru. Osobiście zawodowo zajmuję się automatyzacją.

Fulleks

Kiedyś na gadu-gadu miałem bota, który w przypadku pierwszego kontaktu odpisywał - "Aby się ze mną skontaktować wpisz w kolejnej wiadomości do mnie moje imię." Myślę że usługa operatora w podobnym mechanizmem też by się sprawdziła.

Zaloguj się aby komentować