W końcu dopadła mnie wena, żeby robić więcej przy grze ( ͡ಥ ͜ʖ ͡ಥ)
Wraz ze zmianą fabuły zmieniłem cały pierwszy poziom, powiększyłem go 4 krotnie, dodam tam więcej poradników, żeby nie zaśmiecać kolejnych poziomów.
Tak samo nagrywana będzie historia na początku, aby wyjaśnić małą fabułę w grze.
A ta zmieniła się z odzyskania kamulca na odzyskanie rodziny.
Pierwszą postacią będzie Walter, który wracając z lasu zobaczy, że jego wioska jest spalona a siostry porwane.
Gracz będzie przemierzał poziomy i ratował rodzinę, z każdą odblokowaną postacią będzie mógł ją zmienić i grać jedną z sióstr, uratowanie siostry to zadanie pokonania bossa aktu.
A będzie ich aż 8, 7 bossów będzie służyło do odblokowania postaci a ostatni będzie do zabicia jako zakończenie gry.
W międzyczasie przygotowane są także dramaty i poboczne historie aby gracz mógł się lepiej wczuć w ratowanie.
Od teraz gracz nie zaczyna przygody od ładnej wioski, ale od spalonej, pośród płomieni i widoku katastrofy.
Dodatkowo będzie można przejść "platformowo" czyli pod i na samej platformie, co pozwoli lepiej przygotować poziomy.
W grze zmieniłem praktycznie całą mechanikę, sklep utracił 90% opcji, ale umiejętności pozostaną w grze jako umiejętności specjalne, już w samym demo będzie można pobawić się kulami ognia.
Na screenie nowy wygląd pierwszego poziomu
Oraz filmik
#pcmasterrace #gry #programowanie #hobby #steam
