#ups ale mnie wkurwili.

Jakiś czas temu przyszła paczka w takim stanie.

Po reklamacji wysłano nową i wczoraj przyszedł email z ups że muszę zapłacić 10,90eu cła itd...

Z czym się nie zgadzam. O ile na polskiej infolinii sobie normalnie pogadałem o tyle na holenderskiej jędza się uparła że mam płacić, złożyć reklamacje na stronie i płacić, ewentualnie skontaktować z nadawcą no i zapłacić. Na stronie mają formularz w którym są tylko opcje uszkodzona lub zaginiona. Powiedziałem że nie zgadzam się z tym, oni stworzyli koszta i oni powinni je ponieś.

Na prośbę że chcę rozmawiać z przełożonym powiedziała że jest sama i się rozłączyła.

Już prawie na siebie krzyczeliśmy.


Wysłałem emaile do nadawcy i ups. Do jutra mają czas bo w środę przesyłka jest do odbioru za opłatą.

Czekam...

75d518d2-1634-4f6c-ac8c-e97af0ab6c74
5a767e67-e3ad-4eb7-a75f-0b7c7c045eca
f4554ea9-ab5f-4773-80ab-64ec296613b3

Komentarze (5)

JackDaniels

@Romanzholandii ale że co? za pierwszym razem uniknąłeś cła a za drugim naliczyli i teraz chcesz, żeby to UPS je zapłacić, bo to przez nich?

Romanzholandii

@JackDaniels oni chcą cło za drugą. Bo to jak piszesz przez nich. Dlaczego mam dwa razy ponosić koszta?

JackDaniels

@Romanzholandii ok, nie znam się, chciałem tylko lepiej zrozumieć sytuację. Jak jest zwrot to nie powinien być też zwrot cła? Czy cło działa tylko w stronę "zapłać"? Bo jeśli tak jest to powinno być jak piszesz.

Romanzholandii

@JackDaniels cło jest od wszystkiego co fizycznie wchodzi do Eu. Więc jeśli pierwsza paczka poszła do śmietnika i wysłano drugą, no to wchodzą znów opłaty.

Romanzholandii

update. Nadawca poinformował mnie bym zapłacił cło a oni mi to oddadzą. to się nazywa dobre podejście do klienta.


Hi Roman,
 
Thank you for reaching out to Juniper Creates!
 
We’re so sorry for the frustration this has caused — especially after everything that’s already happened with your first package being destroyed by UPS. 
 
We completely understand how disappointing this situation must be.
 
Please go ahead and pay the customs fee so your package can be released and delivered. 
 
Once it’s paid, kindly send us a copy of the receipt or payment confirmation, and we’ll refund you the amount of 10.90 euros right away.
 
Thank you for your patience and understanding while we work to make this right.
 
Best regards,
Vanessa
Juniper Support Team

Zaloguj się aby komentować