#ups ale mnie wkurwili.
Jakiś czas temu przyszła paczka w takim stanie.
Po reklamacji wysłano nową i wczoraj przyszedł email z ups że muszę zapłacić 10,90eu cła itd...
Z czym się nie zgadzam. O ile na polskiej infolinii sobie normalnie pogadałem o tyle na holenderskiej jędza się uparła że mam płacić, złożyć reklamacje na stronie i płacić, ewentualnie skontaktować z nadawcą no i zapłacić. Na stronie mają formularz w którym są tylko opcje uszkodzona lub zaginiona. Powiedziałem że nie zgadzam się z tym, oni stworzyli koszta i oni powinni je ponieś.
Na prośbę że chcę rozmawiać z przełożonym powiedziała że jest sama i się rozłączyła.
Już prawie na siebie krzyczeliśmy.
Wysłałem emaile do nadawcy i ups. Do jutra mają czas bo w środę przesyłka jest do odbioru za opłatą.
Czekam...


