Sztos

Toruń, widok na Dwór Artusa. Duża akwarela, w oprawie 70x100 cm. Cena 859 zł. Tel. 608094981

7c9522c9-ae45-4608-ba57-61a4e5f72141
gacek2 lata temu
0
mariusz-kula-art2 lata temu

@gacek dzięki

0
PapaNorris2 lata temu

Nie znam się, ale te postacie są tak realistyczne że wydają się wklejone

KrufkaKremufka2 lata temu

@mariusz-kula-art no nie wiem czy podawanie numeru telefonu na hejto jest najlepszym pomysłem Jeszcze jakieś trole będą dzwonić...

Lepszy kontakt priv chyba.

0
lubieplackijohn2 lata temu

@KrufkaKremufka Czy ja wiem, to są informacje dostępne na stronce, więc co za różnica?

A ja jestem ciekaw ile trwa namalowanie takiego obrazu, skąd czerpiesz inspiracje? ;d Może jakieś AMA?

0

@KrufkaKremufka jest juz priv? O_o

0
KrufkaKremufka2 lata temu

@Papajak_Watykaniak priv w sensie mail itp.

0
wymagaj.pl2 lata temu

@gacek @Havelock_Vetinari @Papajak_Watykaniak serio Wam się to podoba?

0

@wymagaj.pl a gdzie niby napisałem, że się podoba? xD

0

przecież nawet pioruna nie dałem xDDD

0
mariusz-kula-art2 lata temu

@Papajak_Watykaniak jak ją to przeżyje ... Bez pioruna ani rusz

0
mariusz-kula-art2 lata temu

@wymagaj.pl z gustami się nie dyskutuje chyba że na tym portalu jest jeden słuszny

0

Zaloguj się aby komentować