To jest dla mnie nadal niezrozumiałe jak mocno rozrósł się keydrop i jak wielu twórców reklamuje go oraz to, że sponsoruje największe federacje freakowe, jednocześnie przy tym się promując. Reklamowanie hazardu jest nielegalne, poza licencjonowanymi podmiotami, jestem ciekawy jak keydrop obchodzi prawo, bo najwidoczniej musi w jakiś sposób to robić.
Keydrop to zwykły hazard, który funkcjonuje w przestrzeni w dużym stopniu eksplorowanej przez osoby niepełnoletnie - w świecie influencerów, przede wszystkim na twichu. Serwis ten ponadto nie przeprowadza weryfikacji wieku, więc dzieci mają możliwość jego użytkowania, no ale pewnie odpowiedzialność za to ponoszą RODZICE! Bawi mnie to przerzucanie całej odpowiedzialności przez influencerów za promocję szkodliwych zjawisk i postaw na rodziców, którzy powinni interweniować w takich sytuacjach wedle ich opinii.
Interesujące jest również to jak np. Alimenciarz oznacza współpracę z keydropem, zalecenia UOKiK są dość jasne:
Aby oznaczenie było poprawne powinno być dobrze widoczne, napisane wyraźną dużą czcionką, tak aby wyróżniać się wśród innych treści. Musi jednoznacznie wskazywać, że jest to współpraca komercyjna — czyli płatna. Dodatkowo, jeśli profil prowadzony jest w języku polskim, oznaczać należy również po polsku.
Tymczasem Alimenciarz:
#prawo #polskiyoutube #youtube #famemma
40a42684-69ff-4cec-a165-afa9e9f2382d

Zaloguj się aby komentować