
Obszerny artykuł prezentujący ustawienia bakingu w Substance Painter, teksturowanie broni a na koniec jej prezentacja pod portfolio w Unreal Engine 5. Dużo cennych wskazówek.
#grafika3d #unrealengine #substance3D #gamedev

Obszerny artykuł prezentujący ustawienia bakingu w Substance Painter, teksturowanie broni a na koniec jej prezentacja pod portfolio w Unreal Engine 5. Dużo cennych wskazówek.
#grafika3d #unrealengine #substance3D #gamedev
Lepsze od prawdziwosci( ͡° ͜ʖ ͡°)
@LoneRanger

@LoneRanger prościzna, co nie?
@CzajkaRuchajka no pewnie, 5 minut roboty. Wybierasz Gun Metal material w Substance, nakładasz na obiekt, dodajesz Metal Edge Wear i gotowe
@LoneRanger no chyba, że samo bakeowanie zajmie Ci 3 dni :D.
@LoneRanger za⁎⁎⁎⁎ste, dzięki
Zaloguj się aby komentować