Tak się zastanawiam, CD Projekt i Techland się nie lubią? Zastanawiam się czy zamiast przechodzić na Unreal Engine nie lepiej by było gdyby połączyli siłę z Techlandem, jednak Techland całkiem niezły ma silnik, może nie idealny ale mam wrażenie, ze do Wiedźmina nadal lepszy niż Unreal Engine gdzie wszystko będą musieli programować od zera. A DL2 jednak całkiem sensowną ma wydajność, oferuje niezłą fizykę postaci, ragdolli, gotowe elementy tworzenia przedmiotów, ulepszania itp.
Chciałbym zobaczyć we Wiedźminie taką fizykę naparzania mieczem, odcinania kończyn i bitwy jak w DL2
#cdprojekt #techland #wiedzmin #wiedzmin3
walus002

Unreal Engine to silnik, który może ogarnąć każdy i łatwiej znaleźć do niego szybko ogarniętego pracownika niż do silnika autorskiego, którego nie można od tak sobie pobrać i się go uczyć.

Jim_Morrison

@ElektrolizatorDwuczlonowy W Wieśku 3 jest odcinanie kończyn, dekapitacje itd. Jeśli o to chodzi to nadchodzące Dead Island robi pod tym względem duużo lepsze wrażenie niż Dying Light 2. Czas pokaże ale na gameplayach wygląda to zajebiście.

ElektrolizatorDwuczlonowy

@walus002 Nie oszukuj się, że Unreal Engine to dobry silnik xD Nie powstało na nim nic sensownego oprócz strzelanki dla gimbusów xD Albo inaczej. Dobry ale nie do robienia Wiedźmina.


Każde dużo studio ma własny silnik, Rockstar ma Rage, Bethesda ma Creation Engine, Ubisoft ma Snowdrop, Valve ma Source, Techland ma Chrome... Można by tak wymieniać. Jak myślisz, dlaczego? Przecież mogli by się wszyscy przerzucić na UE i brać programistów z ulicy za drobne albo nawet outsourcing do Indii za grosze.

Prawda jest taka, że każde studio tworzy specyficzne rodzaje gier, każdy silnik ma swoje wady i zalety, dlatego każdy robi własne silniki a jak ktoś wydaje dużo różnych gier np. jak Ubisoft to korzysta z wielu różnych silników. Co w ogóle jest ciekawe to Ubisoft używał kiedyś Unreal Engine, szczególnie w okolicy lat 2000-2008 a później przestali i od ok 15 lat praktycznie przestali używać tego silnika (w ciągu 15 lat 2 razy użyli), ostatnia gra którą wypuścili w Unreal wyszła w 2015r.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_gier_wykorzystujących_silnik_Unreal#Unreal_Engine_2_i_2.5


Nadal uważam, że silnik Techlandu jest naprawdę przyjemny gameplayowo i pasował by do Wiedźmina.

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Jim_Morrison Mogę się mylić, ale dekapitacje i ucinanie kończyn jest chyba tylko w trakcie finiszerów? Nie można w czasie walki komuś ręki odciąć np. albo nogi złamać. I chyba jakiemuś potworowi można uciąć też kończynę. Ta walka jest taka sztywna dosyć... W silniku Chrome z Dying Light 2 jak uderzam kogoś mocno to fizyka ruchów, łamania kości, cięcia kończyn, tego jak przeciwnik jest odpychany względem siły uderzenia to wszystko wydaje się znacznie lepsze. Tylko pytanie czy kolejny Wiedźmin będzie pierwszoosobowy jak Cyberpunk czy widok trzecioosobowy jak W3. No i pytanie czy silnik od Techlandu poradziłby sobie z TPP bo w Cyberpunku przerobienie silnika Red Engine na FPP sprawiło wiele problemów i bugów ciężkich do załatania przez długie miesiące po premierze.

Jim_Morrison

@ElektrolizatorDwuczlonowy Nie, nie tylko w finiszerach, podczas normalnego machania mieczem też.

Peeleejin

@ElektrolizatorDwuczlonowy

Można by tak wymieniać. Jak myślisz, dlaczego?


Bo za korzystanie z UE trzeba płacić 5 procent od przychodów......

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Peeleejin no więc widzisz, żadne normalne studio się w takie warunki nie pcha tym bardziej, że UE nie jest doskonałe.

Zaloguj się aby komentować